Geplaatst 51 minuten geleden51 min. Beheerders en moderatoren,Tot op heden heb ik verschillende audiobestanden van Radio Veronica uit de periode 1967-1974 op de site geplaatst. Gezien de ouderdom van deze historische uitzendingen leek dit geen problemen op te leveren.Ik heb echter onlangs een verzameling historische Top 40-uitzendingen herontdekt (met betrekking tot de Veronica-jaren 1965-1974), maar deze zijn recenter uitgezonden via internetstations zoals 192Radio en Radio Extra Gold. Deze opnames zijn gemaakt tussen 2010 en 2020, met presentatoren als Rob van Wezel, Jan Hariot, Bert van der Laan, Ferry Eden, Rick van Dijk, enzovoort.Ik zou deze ontdekking graag met de gemeenschap willen delen, maar ik vraag me af of dit is toegestaan met het oog op de auteursrechten van deze stations en presentatoren.Om de regels van het forum niet te overtreden, had ik graag van u vernomen of het delen van deze meer recente uitzendingen van historisch materiaal is toegestaan, of dat dit in strijd is met het beleid van RadioTrefpunt.Ik hoor het graag van u.Met vriendelijke groet,SEMBAT
Geplaatst 35 minuten geleden35 min. '' Het aanbieden van radio opnames ouder dan 5 jaar is toegestaan, opnames jonger dan 5 jaar zullen zonder verdere mededeling worden verwijderd.'' https://www.radiotrefpunt.nl/guidelines/
Geplaatst 26 minuten geleden26 min. Auteur Bedankt voor uw antwoord. Ik zal de bestanden tot en met 2020 voorbereiden. De uitzendingen zijn geïdentificeerd op basis van het nieuws, hoewel de meeste van een aanzienlijk eerdere datum zijn.Met vriendelijke groet.
Geplaatst Zojuist1 min. En wij, Stichting Norderney, hebben geen bezwaar. Als het maar niet met "winstoogmerk" gebeurt. En dat is hier niet het geval volgens mij.Maar de vraag doemt wel op, zijn het historische programma's gepresenteerd door o.a. Rob van Wezel, Jan Hariot, Bert van der Laan, Ferry Eden, Rick van Dijk, enz. zojuist1 min. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.