Geplaatst 14 uur geleden14 u. Dit zijn beelden die ik nog nooit gezien had. Op 2 Mei 1964 besteedde KRO's Brandpunt aandacht aan Radio Caroline. Je kunt dat hier bekijken (vanaf 11:54): Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Je ziet ook nog wat beelden van de Mi Amigo.
Geplaatst 13 uur geleden13 u. 26 minuten geleden zei Ben:Op 2 Mei 1964 besteedde KRO's Brandpunt aandacht aan Radio CarolineMet om 16 minuten en 15 seconden een knoeperd van een fout, het is niet Ronan O'Rahilly maar Jocelyn Stevens. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Mooie beelden Ben, dank je wel, had ik ook nog nooit gezien.Wat mij opviel was de, in die tijd, voor de publieke omroep, opvallend vriendelijke aankondiging in de reportage:".... het is de Caroline, collega van onze eigen Veronica..."En behalve het foutje met Jocelyn Stevens hoorde ik Simon Dee aangekondigd worden als Simon Deen.Groeten,Wim
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.