Geplaatst 2 uur geleden2 u. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Hoor er veel goeds over, maar wat is er mis met de mail van je internet provider?Theo
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Proton is zeker een aanrader. Zowel de Consumentenbond als Bits of Freedom raadt deze Zwitserse provider aan als vervanger van Big Tech (Microsoft, Google, Yahoo etc.). Voordeel van Proton is ook dat men een compleet pakket aanbiedt, zoals naast e-mail ook een office-pakket, cloud e.d..
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik gebruik al enkele jaren naar volle tevredenheid een compleet Proton-pakket: mail, calendar, vpn, cloud, wachtwoordmanager. Dat is dan wel de betaalde versie, maar dat heb ik er graag voor over.Die gratis versie (met iets minder mogelijkheden) kun je natuurlijk gewoon uitproberen, voordat je eventueel besluit om over te stappen.In plaats van Microsoft Office kun je ook kiezen voor (gratis) LibreOffice. Die bestanden kun je dan weer opslaan in het zwaar versleutelde Proton Drive. Het helpt allemaal (een beetje) om minder afhankelijk te worden van die Amerikaanse techgiganten. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Will Stevens
Geplaatst 49 minuten geleden49 min. Auteur Ja Will, dat weet ik allemaal. Maar is de mail functie wel gratis ?
Geplaatst 22 minuten geleden22 min. StamtafelVoor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken.Is dit een radio gerelateerd onderwerp?
Geplaatst 8 minuten geleden8 min. 40 minuten geleden zei Juul:Ja Will, dat weet ik allemaal. Maar is de mail functie wel gratis ?Er is inderdaad een gratis e-mail functie (sorry Vincent...).
Geplaatst 5 minuten geleden5 min. Auteur Is toch "stam tafel?"En als mensen mij willen en kunnen bereiken kunnen ze twee adressen gebuiken:@norderney mailen norderney.gmail.norderney..................heeft toch met radio te maken in mijn geval ?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.