Geplaatst Gisteren om 16:081 d. Goeiedag,Kan iemand mij aub helpen aan de programma's van de VPRO, namelijk Frontlijn.Alvast bedankt,communicator
Geplaatst Gisteren om 18:531 d. Nee, Juul, dat programma heette Frontlijn, of ook wel Frontline. Het avondprogramma van Gerard Walhof en Richard Zijlstra draaide muziek uit de voorste linie van de muzikale vernieuwing, en was de opvolger van Spleen.De titel was naar analogie van het programma met livemuziek dat daarna kwam op woensdagavond, dat heette Backline.In de Schatkamer staat deze opname uit 1985, met Gerard en Fons Dellen het is onduidelijk of dit nu Frontlijn of Backline is, te gast in de studio o.a. zangeres Nico. De opname loopt van 21.30 tot 22.30, na tienen een half uur Gonzo Radio.Edwin Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 uur geleden6 u. VPRO: Wilde Wereld, Frontlijn, Nozems a Go Go etc. >>>>> Baanbrekend.Helaas pas in de loop van 1986 ontdekt.Heeft me veel radioplezier opgeleverd tijdens mijn militAIre dienst de laatste maanden van 1988 en het hele jaar 1989.Gelukkig had ik een klein officieren kamertje (reserve 1e luitenant, met nadruk op reserve, want dat vonden de beroeps wel nodig om te onderscheiden tussen normaal en gek) en stalde ik mijn hele installatie uit na aankomst op maandagmorgen vroeg:Twee cassette-deks waarvan 1 voor de analoge timer en de ander om het verder te verwerken, versterker, tuner, twee grote boxen en eeneen FM T-draadje. 's Avonds wat meer flexibiliteit om op te nemen. Het geheel dan weer te ''demonteren" op vrijdag om dan 2 uur lang in de auto naar huis te rijden. Af en toe een weekendje "overblijven" (weekend-dienst, was bijna nooit wat te doen, dus auto wassen in de tank-straat, TV kijken en....radio luisteren.Ik heb veel opgenomen, maar het zijn fragmenten en (helaas) geen hele programma's. Ja, wist ik veel dat er ruim tien jaar later een WWW zou komen! Ik zal eens in mijn plastic opbergdozen kijken of ik wat kan vinden!Omni Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 45 minuten geleden45 min. 5 uur geleden zei Omnivoor:VPRO: Wilde Wereld, Frontlijn, Nozems a Go Go etc. >>>>> Baanbrekend.Helaas pas in de loop van 1986 ontdekt.Heeft me veel radioplezier opgeleverd tijdens mijn militAIre dienst de laatste maanden van 1988 en het hele jaar 1989.Gelukkig had ik een klein officieren kamertje (reserve 1e luitenant, met nadruk op reserve, want dat vonden de beroeps wel nodig om te onderscheiden tussen normaal en gek) en stalde ik mijn hele installatie uit na aankomst op maandagmorgen vroeg:Twee cassette-deks waarvan 1 voor de analoge timer en de ander om het verder te verwerken, versterker, tuner, twee grote boxen en eeneen FM T-draadje. 's Avonds wat meer flexibiliteit om op te nemen. Het geheel dan weer te ''demonteren" op vrijdag om dan 2 uur lang in de auto naar huis te rijden. Af en toe een weekendje "overblijven" (weekend-dienst, was bijna nooit wat te doen, dus auto wassen in de tank-straat, TV kijken en....radio luisteren.Ik heb veel opgenomen, maar het zijn fragmenten en (helaas) geen hele programma's. Ja, wist ik veel dat er ruim tien jaar later een WWW zou komen! Ik zal eens in mijn plastic opbergdozen kijken of ik wat kan vinden!Omni Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 5 uur geleden zei Omnivoor:VPRO: Wilde Wereld, Frontlijn, Nozems a Go Go etc. >>>>> Baanbrekend.Helaas pas in de loop van 1986 ontdekt.Heeft me veel radioplezier opgeleverd tijdens mijn militAIre dienst de laatste maanden van 1988 en het hele jaar 1989.Gelukkig had ik een klein officieren kamertje (reserve 1e luitenant, met nadruk op reserve, want dat vonden de beroeps wel nodig om te onderscheiden tussen normaal en gek) en stalde ik mijn hele installatie uit na aankomst op maandagmorgen vroeg:Twee cassette-deks waarvan 1 voor de analoge timer en de ander om het verder te verwerken, versterker, tuner, twee grote boxen en eeneen FM T-draadje. 's Avonds wat meer flexibiliteit om op te nemen. Het geheel dan weer te ''demonteren" op vrijdag om dan 2 uur lang in de auto naar huis te rijden. Af en toe een weekendje "overblijven" (weekend-dienst, was bijna nooit wat te doen, dus auto wassen in de tank-straat, TV kijken en....radio luisteren.Ik heb veel opgenomen, maar het zijn fragmenten en (helaas) geen hele programma's. Ja, wist ik veel dat er ruim tien jaar later een WWW zou komen! Ik zal eens in mijn plastic opbergdozen kijken of ik wat kan vinden!Omni Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Omni,Deze had ik eerder al gevonden in de Schatkamer. Helaas alleen luisteren, niet downloaden: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Niet te verwarren met.... Dit vrijdagavondprogramma bestond een paar maanden in 1982 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren (1982, voorloper van Spleen (1982-1984), dat de voorloper van Frontlijn was)Groet, Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.