Geplaatst 17 uur geleden17 u. En weer een promo om lid te worden. Wie weet welke muziek hiervoor is gebruikt? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19760910-1900-2000-PromoLidWordenVoorEenTientje.
Geplaatst 13 uur geleden13 u. Eveneens library muziek uit de Sounds Of Broadcasting serie van William B. Tanner. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 13 uur geleden13 u. bewerkt door Harm
Geplaatst 7 uur geleden7 u. 5 uur geleden zei Harm:Eveneens library muziek uit de Sounds Of Broadcasting serie van William B. Tanner. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren De titel van deze track is 'Reggae Movement' van de SOB-serie van William B. Tanner.Veronica heeft de track t/m 1978 voor verschillende ledenwerfspots gebruikt.Grt,Peter
Geplaatst 6 uur geleden6 u. 1 uur geleden zei pvanklei:De titel van deze track is 'Reggae Movement' van de SOB-serie van William B. Tanner.Veronica heeft de track t/m 1978 voor verschillende ledenwerfspots gebruikt.Grt,PeterKwam bij het toenmalige Music & Images vandaan in Hilversum. Die plugde dat. Zat in de Havenstraat.
Geplaatst 5 uur geleden5 u. 16 minuten geleden zei Juul:Kwam bij het toenmalige Music & Images vandaan in Hilversum. Die plugde dat. Zat in de Havenstraat.Nee dat klopt niet Juul. De William B. Tanner SOB-library werd door Top Format uit Haarlem vertegenwoordigd. 5 uur geleden5 u. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 2 uur geleden zei pvanklei:Nee dat klopt niet Juul. De William B. Tanner SOB-library werd door Top Format uit Haarlem vertegenwoordigd.Ja, maar het werd in mijn Veronica tijd "gepromoot" door Music & Images. Die brachten wel eens een LP naar de studio. Ik heb het niet gehad over "vertegenwoordigd" zoals jij schrijft.Zoals mijn vorige TROS baas wel eens zei: gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen" 3 uur geleden3 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 2 minuten geleden zei Juul:Ja, maar het werd in mijn Veronica tijd "gepromoot" door Music & Images. Die brachten wel eens een LP naar de studio. Ik heb het niet gehad over "vertegenwoordigd" zoals jij schrijft.Zoals mijn vorige TROS baas wel eens zei: gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen"Nee Juul. Ik heb bij Music & Images gewerkt en Music & Images heeft nooit iets met de library SOB te maken gehad.En in jouw Veronica tijd bestond het bedrijf Music & Images nog niet eens. Het bedrijf is pas in 1986 opgericht. 3 uur geleden3 u. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ach, Music & Images, daar kwam ik tijdens de Holland FM periode weleens om te grasduinen.Een CD kostte dacht ik FL 25,00 maar de rechten mocht je regelen met BUMA/STEMRA.Little did I know dat ik twee decennia later in de Havenstraat in een restaurant als kok zou werken.Wel handig, want de Radio 192 studio op de Bosdrift zat een paar honderd meter verderop.Maar ik dwaal af...
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 2 uur geleden zei pvanklei:Nee Juul. Ik heb bij Music & Images gewerkt en Music & Images heeft nooit iets met de library SOB te maken gehad.En in jouw Veronica tijd bestond het bedrijf Music & Images nog niet eens. Het bedrijf is pas in 1986 opgericht.Vind je het goed dat de plugger toen wel langs kwam met de LP's en ja het kantoortje was er wel. Inderdaad veel later, in jou tijd kennelijk, is het Music & Images gaan heten.Ik ben wel op leeftijd maar dat soort dingen weet ik nog wel.Peter, ik stop hiermee, het is volstrekt onbelangrijk. Later we het er maar op houden dat we "agree tot disagree"
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 5 minuten geleden zei Juul:Vind je het goed dat de plugger toen wel langs kwam met de LP's en ja het kantoortje was er wel. Inderdaad veel later, in jou tijd kennelijk, is het Music & Images gaan heten.Ik ben wel op leeftijd maar dat soort dingen weet ik nog wel.Peter, ik stop hiermee, het is volstrekt onbelangrijk. Later we het er maar op houden dat we "agree tot disagree"Ik begrijp dat het lastig is om je ongelijk toe te geven, maar je bent echt in de war met een latere (TROS?) periode.Music & Images heeft inderdaad in de Havenstraat gezeten, maar pas vanaf 1986 toen het bedrijf startte. Music & Images vertegenwoordigde geen buyout libraries.De buyout library SOB in Nederland is van na de zeezenderperiode en werd door Ren Groot van Top Format naar Nederland gehaald en kwam in de NOS Phonotheek terecht. Diverse publieke omroepen maakte gretig gebruik van deze lp-serie. In 1976 werd deze library door de Veronica Omroep Organisatie ontdekt en gebruikt voor vele promo's en gezongen jingles. 52 minuten geleden52 min. bewerkt door pvanklei
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.