Geplaatst 2 uur geleden2 u. Beste forumleden,Ik ben op zoek naar een opname van RNI datum: 16-09-1973.Het gaat om het zondagavondprogramma de Hitback Show van Mike & Sheila Ross van 21 tot 22 uur,Is er iemand die dit in zijn bezit heeft en hier wilt delen?Van deze dag heb ik alleen het uur tussen 11 en 12 uur:André van Duin & Ferry de Groot met de Dik Voor Mekaar Show destijds door Ben hier op het forum gezet. Maar dit terzijde,Gerard
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 11 minuten geleden zei Gerard van den Ende:Het gaat om het zondagavondprogramma de Hitback Show van Mike & Sheila Ross van 21 tot 22 uurIk weet niet of je (echt) de originele opname zoekt, maar hier staat de restored version. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren (Azanorak) 1 uur geleden1 u. bewerkt door Robin Westhof Aanvulling
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Robin alles na gekeken wat Hans Hendriks ook aangeboden heeft bij de buren uit september 1973 is de Van duin show en enkele korte stukjes maar niet het gezochte uur ...
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Gerard,Deze uren van 20:00-22:00 heb ik in 2003 zo gedownload van de downloadclub. Of de datum ook klopt weet ik niet (gezien het feit dat deze bij jou mist mogelijk niet). Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 46 minuten geleden46 min. Auteur Robin en Ben,Dank jullie wel voor jullie reactie.Ik ga ze downloaden en beluisteren. Robin. Die heb ik dan gemist. Ik kijk daar wel regelmatig op, dus deze heb ik dan over het hoofd gezien.Ben, mocht de datum niet kloppen dan laat ik dat uiteraard weten.Gerard
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.