Geplaatst 12 november 201312 jr. Als verzamelaar van jingles en tunes ben ik op zoek naar de Billboard hot 100 jingles, de tune heb ik al.
Geplaatst 14 november 201312 jr. Maar voor alle duidelijkheid zoeken jullie nou DE Veronica Billboard jingles of Billboard jingles? ik zag die vraag ook al op het andere forum. Juul
Geplaatst 14 november 201312 jr. Het is mij ook een raadsel wat hier bedoeld wordt. In Amerika werd de Billboard Hot 100 nooit op de radio uitgezonden, bij mijn weten. Dus daar bestaan ook geen jingles van. Paul
Geplaatst 14 november 201312 jr. Dank paul, dan zoek ik de Billboard jingels van Veronica, in mijn herrinering zal ik die dan een keer gehoord hebben op de radio (veronica)
Geplaatst 5 december 201312 jr. Zoek je dit soms? Heeft Juul een keer geupload. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XASPWRBZAGRC.mp3 Robin
Geplaatst 5 december 201312 jr. Nee , dank voor de moeite, het heeft niet bestaan, blijkbaar. Heb de AT 40 jingles wel kunnen vinden.
Geplaatst 5 december 201311 jr. Ligt niet aan jou, maar ik zoek de hot 100 jingles. Veronica had zoiets vroeger, en Mi Amigo ook. Maar dat bleken zelfgemaakte jingles te zijn.
Geplaatst 6 december 201311 jr. Ligt niet aan jou, maar ik zoek de hot 100 jingles. Veronica had zoiets vroeger, en Mi Amigo ook. Maar dat bleken zelfgemaakte jingles te zijn. Zie de bovenstaande posting van Robin. Voor wat Veronica betreft, "dit is het". Ik heb ze zelf zo gemaakt. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.