Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

‘Q is good for you’ wordt ‘You make us Q’

(0 recensies)

Vanmorgen maakte Q-music Nederland bekend dat de radiozender per 31 augustus een nieuw logo en een nieuwe baseline ‘You make us Q’ introduceert. Met de baseline ‘You make us Q’ benadrukt Q-music de belangrijke rol die de luisteraars hebben en maakt zich daarmee klaar voor de toekomst.

 

Deze maand viert Q-music haar 10-jarig bestaan met de campagne ’10 jaar Q, THX TO YOU’. Dit is voor de zender het moment om terug te blikken op tien bijzondere jaren, maar tegelijkertijd ook om een blik op de toekomst te werpen. Robert Bernink, algemeen directeur Q-music legt uit: “Sinds onze oprichting in 2005 is er een hoop veranderd. Niet alleen de manier van radio maken is veranderd, maar ook de manier waarop onze luisteraars in het leven staan. Onze luisteraars hebben de afgelopen jaren, zowel on-air als online, een steeds centralere rol gekregen. Dat is niet onopgemerkt gebleven, we maken een enorme groei door in marktaandeel, die wij graag willen continueren. Met deze veranderingen ijken we ook ons Q-gedachtengoed aan de tijdgeest van het nu én straks. Het is daarom niet meer dan logisch om deze stap te nemen. We maken ons product samen met onze luisteraars en dat mag gehoord worden”.

 

De transitie naar de nieuwe baseline zal voor luisteraars merkbaar worden in een geheel vernieuwde (audio)vormgeving en in communicatie-uitingen, met een zichtbare nieuwe, speelse look-and-feel. Op de radio zal Q-music vooral aandacht blijven geven aan popmuziek. Daarnaast draait het bij Q-music om plezier, beleving en acties die relevantie bieden voor de luisteraar. “Waar een radio-dj vroeger zijn eigen content bepaalde, is het nu essentieel om als dj midden in de samenleving te staan en te voelen wat er leeft onder onze luisteraars. Dat inzicht maakt onze programma’s relevant en persoonlijk”, vertelt programmadirecteur Iwan Reuvekamp.

 

De introductie van het nieuwe logo en de nieuwe baseline betekent overigens niet dat Q-music afscheid neemt van haar missie om dagelijks energie, plezier en een goed gevoel te brengen in het leven van de luisteraar. De Q-dj’s zullen meer dan ooit met hun luisteraars op zoek gaan om dat juiste gevoel en die positieve kijk op het leven over te brengen.

 

Website: q-music.nl


Bekijk het hele artikel

0 Opmerkingen

Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Doe mee aan het gesprek

Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Een opmerking toevoegen...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.