Tim Knol te gast in ‘Van Steeg tot 1’
Tim Knol staat woensdag samen met Dof Jansen en Ernst Janz in het Concertgebouw. Daar brengen de vrienden een eerbetoon aan Bob Dylan met verhalen en natuurlijk veel muziek. Maandag 11 augustus vanaf 22:00 uur vertelt Knol op Radio 2 in ‘Van Steeg tot 1’ hier alles over.
Website: www.eo.nl/radio/van-steeg-tot-1
Recommended Comments
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.