Enorme stijging luistercijfers 100% NL
100% NL laat in de meest recente meting van het luisteronderzoek een bijzondere stijging zien. Het radiostation met de beste muziek van Nederland heeft op dit moment een marktaandeel van 3,9% in de doelgroep 20-49. Dit is ruim 25% hoger ten opzichte van dezelfde periode een jaar geleden. 100% NL wint opnieuw aan populariteit bij de doelgroep Vrouwen 20-49. Binnen een jaar is het marktaandeel gestegen van 4,4% naar 6,0%, een groei van maar liefst 36%. Hiermee verstevigt 100% NL haar marktpositie bij de kerndoelgroep. Dit blijkt uit de meest recente meting van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) over de periode april-mei 2020.
Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp: "Een zonnige dag met zonnige cijfers! Het gaat goed met 100% NL! We laten jaar op jaar een stijging zien in de doelgroepcijfers, daar zijn we natuurlijk super trots op. Een extra goede prestatie in deze rare tijden. We hebben mooie plannen voor de komende maanden dus zijn zeker van plan deze lijn door te zetten!"
Bron: NLO/GfK, april-mei ’20, ma-zo 06:00-24:00 uur
Aanbevolen antwoorden
Doe mee aan het gesprek
Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.