Jump to content

SLAM! verstevigt marktpositie in doelgroep Millennials

Sign in to follow this  
de redactie

96 views

De luistercijfers van SLAM! blijven stijgen. Zowel in de doelgroep 20-49 jaar als in de doelgroep Millennials ziet SLAM! de luistercijfers stijgen. Het marktaandeel in de leeftijd 20-49 ligt momenteel op 2,6%. Binnen deze doelgroep laten vooral de Millennials een enorme groei zien. Binnen een jaar is het marktaandeel in deze doelgroep gestegen van 2,9% naar 4,0%, een groei van maar liefst 38%. Dit blijkt uit de meest recente meting van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) over de periode april-mei 2020.   


“SLAM! is hét zomerstation van Nederland, muziek waar je energie van krijgt. Precies hetgeen wat Nederland kon gebruiken in de afgelopen periode. En dat zien we terug in de cijfers! Zeker de doelgroep Millennials zetten massaal SLAM! aan wanneer de zon gaat schijnen. We knallen de hele zomer door met SLAM!, zo organiseren we binnenkort de Reuzenradrave, het állereerste festival op anderhalve meter. Nederland gaat nog veel meer van ons horen!” Dat laat Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp weten.

 

SLAM-.png.570c6368719a738398526611377d1123.png


Bron: NLO/GfK, ma-zo 06:00-24:00 uur

Sign in to follow this  


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

netcup.de



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.