Jump to content

De 538 Ochtendshow met Tim Klijn, Rick Romijn, Niels van Baarlen en Florentien van der Meulen is in september marktleider geworden in de doelgroep 20-49 jaar, met een record marktaandeel van 21,0%. Dit is de eerste keer dat de show een maand lang het marktleiderschap heeft behouden.


Vergeleken met september vorig jaar is het marktaandeel met 7,0 procentpunt gestegen. De show bereikt wekelijks ruim 1,5 miljoen luisteraars in de leeftijdsgroep 20-49 jaar, een groei van 11%, en de luistertijd is met 41% toegenomen naar een gemiddelde van 4 uur en 37 minuten per week.


In de bredere doelgroep 13+ is het marktaandeel gestegen van 10,3% naar 12,0%, waardoor de show nu op de tweede plaats staat. Het bereik in deze doelgroep is gestegen met 14% naar ruim 2,7 miljoen luisteraars.

GroeiDe538Ochtendshow.thumb.png.3b2ac7622009fa1adc24c9e66b343181.png

Grafiek: vergelijking beluistering De 538 Ochtendshow t.o.v. Top 3 van Nederland (Bron: NMO/Ipsos, ma-vr 06.00-10.00 uur, 20-49 jaar en totaal 13+)

 

Afbeelding: (foto Radio 538)

0 Comments

Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

Important Information

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Terms of Use, Privacy Policy en Guidelines.