Marktaandeel Nostalgie stijgt naar 5,9%
De golf 2016-2 betekent voor Nostalgie een stijging van het marktaandeel van 5,7% naar 5,9% ten opzichte van 2016-1. Aan de basis van deze stijging liggen de goede resultaten op de kerndoelgroep 35-54, waar het marktaandeel klimt van 6,9% naar 8,5%.
Ook de luisterduur op 12+ evolueert zeer gunstig van 171 naar 194 minuten.
Algemeen directeur Dirk Guldemont: “We zijn blij dat onze groei komt doordat we meer actieve 30-40’ers met ons aanbod aan echte classics kunnen overtuigen. Ons marktaandeel op die doelgroep stijgt dan ook met meer dan 23% en we zien daarin de bevestiging dat consequent voor classics kiezen loont.”
Website: nostalgie.eu
Aanbevolen antwoorden
Doe mee aan het gesprek
Je plaatst een bericht als gast. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.