Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 6,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Quizvraag: welke oud-Veronica medewerker heeft deze promo voor de Grote Verwarring ingesproken? https://soundcloud.com/simonfex/promo-voor-veronicas-de-grote-verwarring-door SF
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb enige tijd geleden mijn cassettebandjes gedigitaliseerd. Als klein jochie nam ik veelal de prachtige tunes op die werden gedraaid op Radio 1. De komende tijd zal ik het eea plaatsen. Als eerste wil ik de tunes delen van NCRV's Hier en Nu. Deze tunes zijn gecomponeerd in 1995 en kent diverse stijlen op de thema van Hier en Nu (neutraal, gitaar, klassiek en blues). Het is waarschijnlijk ingespeeld door het Metropole Orkest, de componist is mij onbekend... NCRV's Hier en Nu
-
-
-
Wie heeft voor mij het complete Jinglepakket van Radio 10 FM. Mvgr, Marcel Ampt.
-
-
Kan iemand mij misschien helpen aan het jingle pakket van radio 10 gold wat gebruikt werd in de jaren 90.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-