Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.098 discussies in dit forum
-
Wie kan mij helpen aan de jingles/uuropeners van W.A.P.S. Power 105 Amsterdam (uit hun legale periode) gebruikt tot eind 1988.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik kwam een afschuwelijke re-sing tegen! Wie heeft het origineel als MP3? Graag in een PB. Dank
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Wie kan mij helpen aan dit nummer bij voorkeur als WAV rip van een CD? Graag een PM/PB. Alvast bedankt!
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Beste radiovrienden, ik beluister heel veel zeezenderprogramma's die jullie op bijhorend forum plaatsen (waarvoor heel veel dank). Ik hoor regelmatig in de programma's van radio Mi Amigo "is niet normaal". Ik denk dat dit ingesproken is door een engelse DJ als ik op het accent af ga. Gisteren beluisterde ik een opname van RNI en daar hoor ik net dezelfde " is niet normaal". Ik dacht eerst dat iemand van Caroline dat had opgenomen voor Mi Amigo maar het blijkt dus ouder te zijn. Weet iemand van jullie wie dit ingesproken heeft ? Is er iemand die die "is niet normaal" heeft als mp3-track ? Dank bij voorbaat, Danny
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Soms valt je oog op en bepaald hoesje, nou deze viel op Radio Veronica Hoesje met daar in Radio Noordzee Jingles. Uit welk jaar????? is uit gebracht door 15 clifton Gardens London 15. Zomaar voor 25 euro cent bij de Kringloop. MP 3 versie http://www100.zippyshare.com/v/pas5gBrq/file.html wav versie. http://www112.zippyshare.com/v/dd3FbD05/file.html hoesje, Ha wat een grap. http://www63.zippyshare.com/v/Dgl11vJv/file.html Prettige dagen Allemaal. Mart538
-
- 42 antwoorden
- 6,7k weergaven
-
-
-
-
Kan iemand de naam van de artiest verstaan? http://www91.zippyshare.com/v/QFQw5jKf/file.html
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 790 weergaven
-
-
-
Wie kan mij aan deze plaat helpen in minimaal 320 kpcs? Reacties graag via PB.
-
- 8 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Voor de mensen hier op het forum die de jaren 60 actief als luisteraar hebben mee gemaakt hier een paar minuten jingles van KONO - USA en we herkennen de Big L jingles. Ik kwam het tegen op een "verdwaalde " CD in een verhuisdoos. http://www114.zippyshare.com/v/CeMSfxZp/file.html
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hallo allen, Ik ben op zoek naar een schone opname van de Beatlesdag-promo (1296, Floris de Vijfde....) door Klaas Vaak. Die staat op de 100 Veronica-jingles-LP, maar mijn exemplaar heb ik als 10-11-jarig jochie iets te vaak gedraaid. Misschien heeft Juul de mastertape wel liggen? Zelfde geldt voor de andere twee jingles die op de LP (een op de wijs van Yellow Submarine, één op de wijs van Girl) Of zijn er nog andere? Ik hoor het graag. Groeten en dank, Edwin
-
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Moest vandaag wat klaar zetten voor iemand uit het Mi Amigo archief en kwam deze afschuwelijke, tenenkrommende promo tegen. Maar ja, zo ging dat vroeger en dat vonden we wellicht fantastisch...
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Wie o wie heeft deze jingle op mp3 of ziippyyshare bvd Chaldy en misschien de jingle van voor wie niet kijken wil en we nu { ik } bezig ben het intro van ratel was van de KRO dank jullie wel en morgen fijne pakjes avond.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Stond in 1977 in de Mi Amigo Top 50. Ik kan niets terugvinden van deze plaat. Heeft iemand een scan van de single?
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Zover ik weet heeft Decibel in de jaren tachtig twee jinglepakketten gebruikt: Sensation van MediaGeneral en een pakket dat samengesteld was uit tracks van diverse Production Source-LP's van TM.. In dat laatste pakket ben ik geïnteresseerd. Kan iemand dat posten of mij per pb laten weten hoe daar aan te komen? Dank. Simon
-
- 7 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
Ik ben m'n DAT archief aan het opruimen. Hier wat radio promo's, zoals we ze kregen bij Veronica. Stones Sticky Fingers Brian Jones http://www27.zippyshare.com/v/nHDV7sQg/file.html
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben al sinds mensenheugenis ook fan van The 4 Seasons. Ik heb uit de USA vele albums die ik niet weggedaan heb. Want niks luistert zo lekker als een mooie US persing en dan ook nog op vinyl. Op 1 september heb ik ook een aantal USA persingen uit de Veronica disco "geleend". Ik ben er zuinig op. Maar deze heb ik nou weer niet. Het was er één uit 1975 en toen bestond "mijn" Veronica niet meer in de vorm zoals ik er gewerkt heb. Maar gedurende m'n TROS begin periode hadden de Veronica collega's nog steeds veel contact, we troffen elkaar in het Gooische uitgaansleven en ik weet nog goed, je had een discotheek, aan een zijstraat van de Havenstraat, in Hi…
-
- 10 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Kijk eens wat ik tegen kwam op You tube,
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik zat iets te zoeken op de Tube en kwam "Brandy" van Looking Glass tegen. En toen zag ik het weer voor me. We kregen de single binnen uit de USA en eigenlijk "pieste niemand er tegen aan" bij Veronica. Maar ik vond het een erg leuk "radio plaatje". zo noemden we dat. Een niemandalletje maar wel erg leuk en vrolijk. Ik heb Lex er toen van weten te overtuigen en we gingen 'em draaien. Eerst wilden ze hem niet uitbrengen hier, of dat gebeurd is weet ik niet meer. Maar ik hoorde hem van de week op Radio 10, dus dat zal wel. Soms vraag ik mij af, wat zou er hier in Nederland gebeurd zijn als ik het helemaal niks vond ? …
-
De 19e editie van de landelijke ruil- informatie- en ontmoetingsdag voor verzamelaars en liefhebbers van Top 40 en andere hitlijsten, ofwel de * * * H I T P A R A D E D A G * * * zal plaatsvinden op zondag 20 november 2016 LOCATIE De dag zal op dezelfde locatie gehouden worden als de afgelopen jaren, aan de rand van de stad Utrecht: DESTO Paviljoen Sportpark “De Vryheit” Componistenlaan 1 3451 SX VLEUTEN Er is hier voldoende gratis parkeergelegenheid. Zaal open: 11:00 uur, sluiting: 16:00 uur TOEGANG 5,00 euro per persoon INFORMATIE De Hitparadedag is dé jaarlijkse ontmoetingsdag voor iedereen die geïnter…
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
In jun1 1978 stond Debbie Dirks met Married in Las Vegas in de Mi Amigo Top 50. Ik kan er niets over terugvinden. Weet iemand meer over deze plaat? Toevallig een scan van de singlehoes?
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Wie bezit er geluidsopname van een radio tune van de USA Bilboard top 100 uit de jaren 50 Heb eventueel geluids / beeld ruilmateriaal oude radio programma`s jaren 50 tv docu`s over radio en tv , hoorspelen Ned/ Britse piraten zenders jaren 60 dit alles uit een rijk audio video archief , en meer radiozaken!