Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
1400-1500 - Benny Brown : [verborgen inhoud] 1500-1600 - Benny Brown : [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 22-2-1975. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 658 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Voor de liefhebbers, vandaag opgenomen van de 6095 kHz: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 947 weergaven
-
-
In de nalatenschap van oom Bull Verweij vond ik nog een reclame folder Luxemburg uit januari 1958. Ik heb 'em gescand in mooie kwaliteit. En hij is ook te downloaden. [verborgen inhoud]
-
-
- 0 antwoorden
- 972 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 846 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 945 weergaven
-
-
Over 31 augustus 1974: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 847 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 849 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 19-2-1983. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 977 weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 911 weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 795 weergaven
-
-
Vooruit, voor deze ene keer een egotripje, mijn persoonlijke top 15 op Caroline in 2013. Lange tracks dus het werden er maar 11 ipv 15. [verborgen inhoud] Paul de Haan.
-
- 1 antwoord
- 717 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 9-2-1974. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
Op dit moment, zondag ochtend 09.50 uur Ned tijd., hoor ik een Duits station over RNI op 6005 kHz. Weet iemand welk station dat is ?
-
- 9 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Het is wel Amerikaanse radio, maar in Europa, vandaar ik ´m hier heb gezet. Wolfman Jack was een zeer populaire Amerikaanse dj CapitalRadio-19750919-2100-2300-WolfmanJack [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 935 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 792 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Recording without a date / opname zonder datum.
-
- 0 antwoorden
- 857 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 31-1-1981. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 675 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-