Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 806 weergaven
  2. Started by Juul,

[Verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  3. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 878 weergaven
  4. Started by Vincent,

[Verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 3,1k weergaven
  5. Gast Theo
    Started by Gast Theo,

Is er hier iemand die opnamen heeft gemaakt van Radio Waddenzee op 31 maart 2012 van 1000-1600? Zou hiervan graag een kopie willen hebben. Alvast dank! Gr. Theo

• 0 antwoorden
    • 802 weergaven
  6. Started by Vincent,

[Verborgen inhoud]

• 9 antwoorden
    • 2,5k weergaven
  7. Gast NietTomBlomberg
    Started by Gast NietTomBlomberg,

Hallo, Hier mijn eerste upload op deze inspiratievolle site Ik ben al een tijdje een groot liefhebber van Antenne Bayern. In mijn oren een fantastisch station met herkenbare vormgeving, kort maar krachtige spreeks en mooie acties. De regionale touch is duidelijk aanwezig zonder dat het té lokaal klinkt. Ik vind vooral de items die worden weggespeeld heel aantrekkelijk. Snel, spits en informatief. Ik heb een compilatie gemaakt van de afgelopen maanden. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. http://www5.zippyshare.com/v/27574088/file.html

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  8. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 837 weergaven
  9. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Drie jaar geleden heb ik een aantal opnames van AFN Soesterberg aangeboden, opgenomen in Utrecht tussen 1984 en 1990. Ik was nog een bandje kwijt, maar vorige week vond ik dat bij een grote opruiming terug. Als er geen live sportwedstrijden waren op AFN en ik thuis was, luisterde ik op zaterdagavond in de jaren tachtig graag naar AFN. Van 7 tot 11 was er Dick Clark’s Rock, Roll and Remember. Van 11 tot 12 had je ‘Off the Record’, waarin Mary Turner een of andere bekende rockster of rockband interviewde. Om twaal f uur ’s nachts volgde de King Biscuit Flower Hour, een programma dat in heel Amerika werd uitgezonden, met de registratie van live concerten. (htt…

• 8 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  10. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 858 weergaven
  11. [Verborgen inhoud]

12. Started by Vincent,

[Verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 2k weergaven
  13. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 868 weergaven
  14. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 880 weergaven
  15. Gast darnall42
    Started by Gast darnall42,

A spin-off from the popular BBC Radio 2 series Sounds Of The 20th Century, this seasonal programme recalls the Christmas music of every year from 1951 to 2000. With a smattering of archive clips, Jeremy Vine remembers the news, the personalities and the tunes that were getting people talking while they opened their stockings during the second half of the last century. Presenter/ Jeremy Vine, Producer/ Trevor Dann for A Trevor Dann production http://www.mediafire.com/download/sojd8ign1rzs4zd/The_Sounds_of_20th_Century_Christmas.ziphttp://

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  16. Gast darnall42
    Started by Gast darnall42,

Ken Bruce and a collection of BBC Beatle moments, with 60s archive sessions and interviews. Among rarely heard delights are a 1963 edition of the programme "Public Ear" about the early days of the Beatles featuring an interview with Stuart Sutcliffe's mother, a fascinating profile of Beatle manager Brian Epstein from 1964, another of their producer George Martin from the same year and, of course, lots of the band themselves! And as it's that time of year, the programme also offers a chance to hear extracts from the Beatles' Fan Club Christmas discs, sent to members every year from 1963 to 1969, some produced by the BBC's Kenny Everett. http://www.mediafire.…

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  17. [Verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  18. Started by Lumpie,

[Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  19. Started by Vincent,

[Verborgen inhoud]

• 7 antwoorden
    • 2,6k weergaven
  20. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 825 weergaven
  21. [Verborgen inhoud]

22. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 880 weergaven
  23. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  24. Started by Vincent,

[Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 956 weergaven
  25. [Verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 805 weergaven

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.