Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Toen in augustus 1967 een einde werd gemaakt aan de uitzendingen van Britse zeezenders die vanuit hun unieke positie in Internationale wateren niets te maken hadden met UK wetgeving werd bekend gemaakt dat BBC Radio One op zaterdag 30 september 1967 de beoogde opvolger van de zeezenders zou worden. Na de start van BBC Radio One bleek dat de zeezender Radio London als voorbeeld had gediend, zelfs de PAMS jingles waren grotendeels identiek aan die van Big L. Eén zeer groot verschil was het feit dat in tegenstelling tot de zeezenders de BBC niet, vanwege afspraken met de Britse bond van Musici, ongehinderd 24 uur per dag platen kon draaien. Dat was beperkt tot 8 uur per d…
-
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 102 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 111 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 875 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 609 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 770 weergaven
-
-
Een hoop gekkigheid, vreemde platen en een Wolfman Jack (dj) imitatie. WBCQ 20111031 Yukon Jack Halloween Special.mp3 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
WBCQ 19990201 A Different Kind Of Oldies Show Big Steve Cole.MP3 [verborgen inhoud] ( Dank aan "jepatrick") [verborgen inhoud] Robin
-
- 0 antwoorden
- 789 weergaven
-
-
bron: Spreekbuis [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 122 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 113 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 911 weergaven
-
-
BK 105. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 776 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 175 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 637 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 209 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen en volgens de beschrijving opgenomen door Erik de Zwart.
-
- 0 antwoorden
- 833 weergaven
-
-
Dit is een opname uit eigen archief. Ik heb die gisteravond met plezier zitten beluisteren. WCBS opnamen uit 1996 vind ik altijd zeer interessant, met name vanwege het format en de platen, die gedraaid worden. Deze opname komt van DAT. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 97 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 523 weergaven
-
-
Dit is een eigen opname. De radio was de Sony ICF-SW7600G en de DAT recorder was de Sony TCD-D7. [verborgen inhoud] In 1998 reisde ik voor m'n werk gemiddeld zo'n 1 keer per maand een week naar de VS (soms twee keer per maand). In 1994 had ik de portable DAT recorder TCD-D7 gekocht en die ging op elke reis mee in de handbagage. In de wat eerdere jaren '90 nam ik de Philips AE3405 radio mee, maar later werd dat de Sony. Voor 1994 ging de JVC-770 radiocassette recorder met Dolby B altijd mee in de koffer, maar dat was toch wel een groot ding en op een DAT kon ik 6 uur opnemen, op een cassette "maar" twee uur, en dan moest ik 'm ook nog omdraaien. In de periode 1994-2003 kwa…
-
- 0 antwoorden
- 270 weergaven
-
-
Deze opname komt van compact cassette. Door de jetlag was ik die dag vroeg wakker 😉 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 429 weergaven
-
-
Altijd als ik in de buurt van New York was luisterde ik naar WCBS en dan kun je de "morning mayor" niet missen. Deze opname komt van een compact cassette. [verborgen inhoud] Harry werkte onder andere bij WCFL, WABC en WCBS. Hier kun je wat meer over hem lezen : [verborgen inhoud] Art Vuolo heeft een video op youtube staan uit 1992 met Harry en Mr G. In Januari 2020 is Harry overleden.
-
-
- 2 antwoorden
- 475 weergaven
-