Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.810 discussies in dit forum
-
Deze opname is gemaakt door Hans Hogendoorn. Het is een middengolf opname. Ik heb geprobeerd de storing in de opname door elektrische stralingsbronnen in de buurt van de ontvanger zoveel mogelijk te verwijderen. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 160 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. "Hello love" [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 273 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 180 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud] Zo'n 20 minuten Dan Ingram en daarna alleen maar 'spocht'.
-
- 0 antwoorden
- 179 weergaven
-
-
Dit is door Hans Hogendoorn opgenomen op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 170 weergaven
-
-
-
-
- 3 antwoorden
- 338 weergaven
-
-
Omdat het zaterdag is maar weer 's een opname van de "echte" WABC. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 174 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 235 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 220 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogen doorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 200 weergaven
-
-
Deze opnamen zijn gemaakt door Hans Hogendoorn. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De datering heb ik gebaseerd op een commercial, waarin wordt gezegd dat het komende zondag "Fathers Day" is, Dan Ingram vertelt dat het donderdag is. Die donderdag was ook National Brooklyn day. Dat zou de eerste donderdag in Juni moeten zijn en dus 7 juni, maar ik heb nog nergens kunnen vinden of dat ook zo was. Hans heeft het getal 14 op een sticker op de cassette inlay geschreven, dus ik hou 't op de 14-de.
-
-
- 5 antwoorden
- 366 weergaven
-
-
In 't verleden (voor zover ik weet in ieder geval tussen 2003 en 2009) werden er eens per jaar oude WABC programma's gedeeld/gestreamed via internet in het kader van een WABC rewound happening. Mogelijk was dat gerelateerd aan deze website, maar dat kan ik me niet meer herinneren : [verborgen inhoud] Dit werd in 2009 als Uur 5 uitgezonden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 524 weergaven
-
-
-
-
- 5 antwoorden
- 290 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 276 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 144 weergaven
-
-
WABC New York 1979 06 04 Dan Ingram 16.02-17.02 60 min WABC New York 1979 06 04 Dan Ingram 17.08-18.00 and Rick James with news and sports and small piece George Michael 18.09 total time 61 min [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze opname is gemaakt door Hans Hogendoorn op één van zijn vele reizen naar de VS en komt van een BASF LH Super 120 cassette . [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 166 weergaven
-
-
Maar 's een keer een opname van de "echte WABC" ertussen door 😉 [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 306 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 231 weergaven
-
-
-
-
- 4 antwoorden
- 411 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 161 weergaven
-
-
We’re going to 1979 with WABC and WBAI WABC 1979 06 01 Dan Ingram and George Michael 60 min WABC 1979 06 02 Chuck Leonard and WBAI Non commercial radio New York News Mary Wesborn 60 min [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
WABC Dan Ingram 1980 06 20 9.07-10.09 62 min WABC Dan Ingram 1980 10 06 7.32 -8.34 62 min [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Er was een tijd dat je om een heel andere reden naar WABC luisterde, maar tegenwoordig kunnen we ook kijken. Konden we dat "vroeger" maar........ http://abclocal.go.com/wabc/index Juul
-
- 0 antwoorden
- 935 weergaven
-
-
Mooi om te lezen. [verborgen inhoud]
-
- 36 antwoorden
- 6,9k weergaven
- 1 follower
-