Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Started by Tim Op het Broek,

Heeft iemand toevallig airchecks van Chris Evans tijdens zijn breakfast shows bij BBC Radio 1? Groet!

• 0 antwoorden
    • 782 weergaven
  2. Van de Golden Radio NL server Kenny Everett [verborgen inhoud]

3. Started by Ben,

Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] CHUM is een radiostation in Toronto, Canada.

• 0 antwoorden
    • 125 weergaven
  4. Started by Ben,

Dit is een opname uit het archief van van Emile Grivel. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 97 weergaven
  5. Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 130 weergaven
  6. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  7. Started by Alex,

is a 50,000 watt AM radio station broadcasting on 800 kHz and located in Windsor, Ontario, Canada, and serving Windsor and Detroit. Additionally, its signal can be heard as far west as Belding, Michigan; as far east as Batavia, New York; as far south as Edgewood, Kentucky; and as far north as Posen, Michigan. It is best known for having been one of the most influential Top 40 stations in the world in the 1960s and 1970s. During this era, CKLW used a very tight Top 40 format known as Boss Radio, devised by radio programmer Bill Drake. However, CKLW never actually used the handle "boss" on the air, just the style. Rather than a "Boss 30", CKLW's weekly music survey was know…

• 1 antwoord
    • 2,3k weergaven
  8. Started by Hans Hendriks,

[verborgen inhoud] groet, Hans

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Documentaire. Leuk om terug te horen. Grts Eric [verborgen inhoud] Classic Gold - 1997 08 14 Thu - Johnnie Walker - When Pirates Ruled the Waves, Part 2 (50 mins).mp3 [verborgen inhoud] Classic Gold - 1997 08 14 Thu - Johnnie Walker - When Pirates Ruled the Waves, Part 1 (48 mins).mp3

• 0 antwoorden
    • 576 weergaven
  10. Dit is een opname uit eigen archief, ik vermoed van Compact Cassette. Wie het heeft opgenomen weet ik niet. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 231 weergaven
  11. Dit is een (AM) opname uit eigen archief. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 128 weergaven
  12. Een middengolf opname uit eigen archief. Of ik 't ook opgenomen heb weet ik niet meer. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 138 weergaven
  13. Dit is een opname uit eigen archief. [verborgen inhoud]

• Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 282 weergaven
  14. Wederom een opname, waarvan ik niet weet of ik die zelf heb opgenomen. Vond ik als originele opname op één van m'n HDs. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 206 weergaven
  15. Dit is twee keer drie kwartier Paul Carrington op Classic Gold op 21 Oktober 1996 (de 40-ste verjaardag van Carrie Fisher), 's avond tussen 20:00 en 22:00. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 750 weergaven
  16. Started by Vincent,

Voor wie uitgeluisterd is bij Veronica is Classic Hits 4FM misschien een aardig alternatief. Een paar weken geleden toevallig gevonden op het net: http://classichits.ie/ Op zondagavond heb je tussen 1900-2100 (NL tijd) het programma Classic Hits Investigation (CSI). Voor wie eens wat anders wil: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 749 weergaven
  17. Started by wim1958,

Sinds kort ben ik weer eens gaan luisteren naar het oldies station Classic Hits Forest Gold uit de UK. Ik vind het een heerlijke zender met een fijne mix van bekende en minder bekende oldies. Het station is eigenlijk opgezet voor de NHS en te horen in ziekenhuizen in Essex. Maar het richt zich nu ook op internet luisteraars daar buiten. Het stations zo veel beter dan Gold wat in heel de UK te ontvangen is maar nog maar 2 dj s heeft. Nee hier op Forest Gold zijn veel dj s en op het hele uur het Sky News. Dus je blijft lekker op de hoogte. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  18. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 2 antwoorden
    • 926 weergaven
  19. Started by martinja,

WJW-Moondogshow-06-04-54-pt.1 [verborgen inhoud]

20. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 615 weergaven
  21. Started by Ben,

Dit is een opname uit eigen archief (van de ASTRA satelliet). [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 132 weergaven
  22. Dit is een opname van Coast AM met het programma "A day in the life", waarbij ze teruggaan naar 1958 (33 years ago) en vervolgens 1959 (32 years ago). Op welke datum dit opgenomen is weet ik niet. Zie de posting van Bert hieronder voor meer info over dit station. Mogelijk is dit opgenomen door een buurman van me, want ik woonde in 1991 niet in Nederland. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 12 antwoorden
    • 2k weergaven
  23. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 886 weergaven
  24. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Coca Cola Cassette kant A [verborgen inhoud] Coca cola Cassette Kant B [verborgen inhoud]

25. Started by Vincent,

Coke Time met Eddie Fisher was een Amerikaanse muzikale variëteit tv-serie met in de hoofdrol zanger Eddie Fisher, die door NBC is uitgezonden op de woensdag en vrijdag van 1953 tot 1957. Het programma werd uitgezonden om 19:30. Een radio editie werd uitgezonden op dinsdag en donderdag om 19:45 uur van 1953 tot 1955. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 845 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.