België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.019 discussies in dit forum
-
uit het archief Van Radio Contact Antwerpen met dank aan deze website [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborg…
-
- 5 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 2 followers
-
-
Wie heeft er nog oude opnames van Radio Donna uit Belgie? tegenwoordig MNM. Groetjes John!.
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Vraag toen de vrije radio's in Belgie gelegaliseerd waren, en in Nederland nog niet waren er ook aan de grens vrije radio zenders die puur gericht waren op Nederland, ik ken een geval dat was radio Atlantis die verhuisde van Rotterdam naar Essen, Belgie. Maar waren er ook zulk gelijke projecten in Belgie die op Nederland gericht waren?
-
-
- 30 antwoorden
- 4,3k weergaven
- 3 followers
-
-
Van de Golden Radio NL server VBRO Brugge 20 dec 12 tot 16 u [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 2 followers
-
-
Van de Golden Radio NL server VBRO Brugse Klemmer en Top 40 - Eric Deboot - Frank Gillis - apirl 1986 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Hoog zeezendergehalte, toch wat de muziek betreft want er is (nog ?) geen presentatie. Te beluisteren via DAB+ in Vlaanderen maar ook via het internet op : [verborgen inhoud]
-
- 21 antwoorden
- 4,7k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server VBRO_030207_1900-2000(RadioMiAmigo) [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server VBRO_240207_1900-2000(RadioMiAmigo) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Verder helaas geen gegevens Vercruuse op BRT 2 kant 1 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 522 weergaven
- 1 follower
-
-
Iemand toevallig een verzameling van jingles van MNM vanaf 2009 tot 2013? Ik hoor het graag :)
-
-
- 2 antwoorden
- 837 weergaven
-
-
ik dacht...is er nu echt niemand die onze Vlaamse friet samen met de DJ in de schrijnwerpers zet? Friet - DJ - Radio - Media - Hier kunt u alles lezen + Downloaden. Uit het archief Rudy Gybels DJ-Frieteter en locale medewerker DJ van Radio Lorali: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] - [verborgen inhoud] - NPO Radio 2 - 20200219 - 1800-2000 - Wouter Van Der Goes - Wout2Day - Rudy Gybels DJ-Frieteter [Fragment 03'31''] [verborgen inhoud] Nostalgie Vlaanderen - 20200218 - 1600-1900 - Bjorn Verhoeven [Interview Rudy Gybels DJ-Frieteter Rond 51' ] [verborgen inhoud] Rudy Gybels Radio Lorali DJ gaat al 3…
-
- 0 antwoorden
- 657 weergaven
-
-
Heeft er iemand een idee waar ik tegen betaalbare prijs Vlaamse jingles kan laten maken in België?
-
-
- 8 antwoorden
- 4,6k weergaven
-
-
Wie heeft er misschien opnames van het zondagavond verzoekplaten programma Vragen staat vrij . Groet, Marcel.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Ik ben opzoek naar de 1000ste aflevering van Vragen staat vrij. Groet Marcel.
-
-
- 1 antwoord
- 739 weergaven
- 2 followers
-
-
van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie V.R.O.H. Hamont - co co wilems [verborgen inhoud] V.R.O.H. Hamont - cor van dale [verborgen inhoud]
-
- 20 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie heeft er thuis edities van het tijdschrift (maandblad, vermoed ik) Vrije Radio Revu? Dat richtte zich in de vroege jaren '80 voor een aanzienlijk deel op de Belgische (Vlaamse) showbizz. Ik ben geïnteresseerd in de dubbele pagina met de Vrij Radio Hitparade lijsten zoals hieronder te zien is in bijlage. Scans of foto's zijn welkom (een vergoeding kan afgesproken worden).
-
-
- 1 antwoord
- 742 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronny VRO - 31121991-top100allertijden [verborgen inhoud] VRO - 31121991-top100allertijden -1 [verborgen inhoud]
-
-
- 20 antwoorden
- 4,4k weergaven
- 3 followers
-
-
Van de Golden Radio NL server VRO - VRS Guido Roelandt - 31 - 8 - 1993 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 503 weergaven
- 2 followers
-
-
VRO Zottegem 107.6 FM - 19920824 - 0000-0000 - Guido Roelandt - Gravity Time Op Maandagavond [verborgen inhoud] VRO Zottegem 107.6 FM - 19920825 - 0000-0000 - Guido Roelandt - Gravity Time [verborgen inhoud] -------------------------------------------------------------- VRO Zottegem 107.6 FM - of VRS 103.6 FM Sint-Lievens-Houtem Volgens mij soort syndicated voor de 2 stations Guido werkte mee bij de 2 stations aan een Top 100 hetzelfde jaar! Gravity Time op 2 stations in de buurt van elkaar VRS 103.6 FM Sint-Lievens-Houtem - 19920824 - Guido Roelandt - Gravity Time…
-
-
- 3 antwoorden
- 758 weergaven
- 1 follower
-
-
VRO Zottegem 107.6 FM - 19920100 - 0000-0000 - Guido Roelandt - Milac Radio [Voor Soldaten].mp3 [verborgen inhoud] Nog een nieuwe nakomer van de hoop opnames die we hebben die we hier aanboden tijd geleden Door Ronny toen ooit gegeven aan Martien (Martinja hier) om te digitaliseren Ik deed de controle nu en de teksten nu Dus de eer is aan hen Uren weet ik niet en, hoeft niet, meer een praatprogramma
-
- 0 antwoorden
- 573 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] VROB Oudenbos Evenementenradio op FM - stream 81 files !! 25-28-27 september 2020 Hierbij alle programma's in 1 link met ook wat foto's En echt alles wat we vonden van artikelen , info ... Kortom volledig met het extra de grote editie van het Golden Radio Magazine Bestemd voor de leden van Golden Radio maar ook hier te verkrijgen In 1 link liefst 81 files , 1 per 1 te downloaden Wanneer u de link aanklikt kom alles te voorschijn Duidelijk en uit te kiezen Het koste een week om alles te maken De player van de radio gaf problemen, ook de computer Ee…
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Goede Valentijnsdag iedereen ! Vandaag programma's afkomstig van cassettes gedigitaliseerd door Martinja Dan door mij onder handen genomen, ge-updated volop in tekst voor zover ik wat vond enz Dit zijn allen programma's reeds onlangs en maandenlang af en toe in 2020 online gezet bij Golden Radio Cassettes uit België afkomstig van Ronnie En Martine en kennelijk geschonken ooit door Guido en DJ bij de stations betrokken Voor wie reeds downloade bij Golden Radio Let op, gelieve ze te vervangen door onderstaande aub ! Want er was ook wat foute info of wat soepcassettes! Nu is alles apart en begrijpelijk !! Alles wat er wer…
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
VRS-Vlaamse top50 - 00121994 [verborgen inhoud] VRS-Vlaamse top50 - 00121994-2 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 624 weergaven
- 2 followers
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean - Pierre Legein VRT - Radio 2 - 28 02 08 - 2000-2200 Uur - Filip Ledaine - De Grote Avond [Caroline-Zeezenders+JP [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
2021-03-26 - 10.00-12.00 - VRT - Radio 2 (B) - Anja Daems-Cathérine Vandoorne-Siska Schoeters - De madammen E3 Prijs Harelbeke.
-
- 1 antwoord
- 885 weergaven
-