Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. "Koreman pleit voor meer hiphop op 3FM." En de uitgesproken feminist wil de luisteraars opvoeden. Uiteraard met haar (extreem) linkse denkbeelden. [verborgen inhoud] Mag je daar kritiek op hebben? [verborgen inhoud] Robin

• 11 antwoorden
    • 3,9k weergaven
  2. Started by It Feintsje,

Hoi. In de bijgevoegde link staat de Evergreen top 1000 van 2019 inclusief de lijst. Mochten er nog mensen zijn die de Evergreen top 1000 van 2008, 2009 en/of 2010 hebben, mogen ze die in deze club delen. [verborgen inhoud] Groeten, Sierk.

3. Started by It Feintsje,

Inmiddels is de Evergreen Top 1000 editie 2020 weer gestart. Mocht je iets gemist hebben of de uitzendingen willen downloaden kun je hier terecht: [verborgen inhoud] Voor andere jaargangen klik je hier: [verborgen inhoud] Ondertussen heb ik nog steeds de hoop dat er iemand is die fragmenten, of nog liever, de edities van 2008 tm 2010 heeft (die mag je dan in deze club plaatsen). Groet, Sierk.

• 2 antwoorden
    • 2,9k weergaven
  4. Started by It Feintsje,

De Evergreen Top 1000 editie 2021 is weer ten einde. Je kunt hem terugluisteren via NPO Radio 5. Mocht je eerdere edities terug willen luisteren kan dat via deze link: [verborgen inhoud] Groet, Sierk.

• Verward
      • Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 10 antwoorden
    • 3,3k weergaven
  5. In de bijlage een excelsheet met daarin naast alle 13 jaargangen van de Evergreen top 1000 ook een totaaloverzicht en enkele statistieken. [verborgen inhoud] met vr. groet, janf

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  6. Hi, Ik ben benieuwd of iemand de laatste drie uur van de Evergreen Top 1000 van deze week heeft opgenomen (28 november 2025 18:00-21:00) .Ik heb alles gedownload van de Radio-5 site maar de ontknoping van de lijst is daar niet te downloaden. Alvast dank!

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 11 antwoorden
    • 993 weergaven
  7. Hallo allemaal. Hierbij start ik een nieuw verzameltopic, de Evergreen Top 1000 verzameltopic. Vanaf 2011 heb ik alle uren compleet, maar van 2008, 2009 en 2010 heb ik helemaal niks. Bovendien mis ik de lijsten in Excel van 2012, 2013 en 2015. Mochten er leden zijn die hier wat van hebben, mogen ze dit in dit topic plaatsen. Hier de link: [verborgen inhoud] Sierk.

8. Started by It Feintsje,

Hallo. Hierbij start ik een nieuw Evergreen Top 1000 verzameltopic. Vanaf 2011 heb ik alle uren compleet, maar van 2008, 2009 en 2010 heb ik helemaal niks. Mochten er leden zijn die hier wat van hebben, mogen ze dit in dit topic plaatsen. Hier de link: [verborgen inhoud] Sierk.

• 1 antwoord
    • 2,4k weergaven
  9. Started by It Feintsje,

Afgelopen week was op NPO Radio 5 weer de week van de jaren 60. Hierbij hoort natuurlijk ook een hitlijst, de Evergreen toplijst van de Jaren 60. Via onderstaande link kun je hem terugluisteren: [verborgen inhoud] Groet, Sierk

• 0 antwoorden
    • 986 weergaven
  10. Started by It Feintsje,

Afgelopen week was het weer een week lang "De week van de jaren zestig" op NPO Radio 5. De mono/stereo knop is die week op mono gezet om de mensen zoveel mogelijk het gevoel te geven van die tijd. Zo'n week wordt altijd afgesloten met een hitlijst. Voorheen noemde men dit nog gewoon de Top zoveel van de jaren zestig, vorig jaar was het de "toplijst van de jaren zestig" , dit jaar noemt men deze lijst "Evergreens van de Jaren 60". Mocht je hem gemist hebben, of mocht je die van een ander jaar willen horen, kun je die hier terug vinden: [verborgen inhoud] Groet, Sierk.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  11. Started by Robin1981,

Het eerste uurtje van Evers in 't Wild van 4 September 1993. Ik weet niet of deze eerder hier is gedeeld, maar kon het niet terugvinden. In ieder geval mooi voor de archieven voor degene die hem niet heeft. [verborgen inhoud]

12. Started by Erwin!,

Evers in het Wild promo pop classics the religion version [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 919 weergaven
  13. Started by Robin1981,

Bij deze een aflevering van Evers staat Op. Van 23-11-2013 06:00-07:00 [verborgen inhoud] 07:00-08:00 [verborgen inhoud] 08:00-09:00 [verborgen inhoud] 09:00-10:00 [verborgen inhoud] Ik heb deze verkeerd in de map staan, deze is de zaterdagochtendshow

14. Started by Onno87,

Zijn er toevallig mensen die de laatste Evers staat op opnemen?

15. Eindelijk mijn hobby-setje thuis maar weer eens aangesloten. Helaas heb ik niet z'n mooie collectie als velen van jullie. En ben ik er ook niet zo zuinig op geweest, door alles maar te bewaren. Puur toeval is nu dat de eerste opname die ik toevallig pas is die van precies 20 jaar geleden. En wel van Evers Staat Op. Een opname met edits, dus alleen spraak en wat jingles. En in mono, want dan past er meer op een MD-tje. En in dit geval van Valentijnsdag 2003. En dat is in dit geval een vrijdag. Dus toen had je nog LIVE38 (Spelletje, waarbij kandidaten een liedje moeten raden, gespeeld door artiest met band in de studio). In dit geval Trijntje Oosterhuis. Henk Bl…

• 0 antwoorden
    • 524 weergaven
  16. Dag allemaal, Tijd om deze ' wat lege club' maar eens te gaan vullen. Niet alleen maar zelf verkregen materiaal. Maar na jaren verzamelen geen idee wat de bronnen meer zijn. Mocht je iets tegenkomen wat je herkend van 'ooit' aanbieden. Dank voor het delen. Terug naar de laatste maand van Edwin Evers bij Radio 538. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  17. Terug naar de november 2018 van Evers Staat Op op Radio 538. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  18. Hierbij oktober 2018. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 2k weergaven
  19. Started by ZyZx_,

Ik heb een hele boel Evers staat op uitzendingen in mijn bezit, en mijn vraag is of er mensen belang bij hebben ik heb er nu een paar geüpload maar ik heb nog wat 2013, 2014, 2017 en als ik me niet vergis, heb ik heel 2015 compleet volgens mij. Alles bij elkaar is het zo’n 116gb. De rest upload ik wel als er (genoeg) interesse is. Heeft men voor mij toevallig opnames van Radio Veronica tussen 2008-2015 maakt niet uit wat of opnames van deze specifieke programma’s? the Morning J.E.M. (1998-1999, Radio 538) MIDDEN IN DE NACHT RICK (2005-2008, Radio 538) MogguhRick (2009-2010, Veronica) Rick in de Morgen (2011-2015, Veronica) Weeke…

20. Started by Onno87,

De eerste uitzending op 3FM: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Als iemand een hoger kwaliteit heeft hou ik me aanbevolen.

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  21. Started by Onno87,

De ochtend spits met Frits & Edwin [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Evers staat op met gast Paul de Leeuw [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  22. Started by Onno87,

Hierbij de eerste uitzending Evers Staat Op op radio 538. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Mochten er meer mensen oud materiaal van Edwin hebben hou ik mij aanbevolen. Als er mensen meer interesse hebben kan er nog veel meer worden geüpload.

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  23. Started by nielsfm,

Everythingradio gaat analoog Op zaterdag 15 oktober is het zover. Everythingradio gaat analoog. We halen de singletjes, lp's en casettes weer van zolder en dat betekent één dag lang luisteren naar het geluid van toen. Dit zal ook op de 6070 kHz op de korte golf in heel Europa te beluisteren zijn. We beginnen om 11:00 uur en gaan gezellig door tot 21:00 uur. De uitzending bijwonen Graag willen wij iedereen uitnodigen om langs te komen en live met ons jouw meegebrachte vinyl en cassettebandjes te gaan draaien. Wij zenden uit vanuit Eindhoven en mocht je willen komen meld je dan aan voor 10 oktober aanstaande via info@everythingradio.nl of bel 061105189…

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  24. [verborgen inhoud] Met vele datum-aankondigingen. Ook een stukje NHP in het midden (9 jan 1986) Toen was mijn Engels nog gebrekkig (een 6 op het VWO was mijn eindcijfer destijds): Smithareens - Garanty for love = Smithereens - (You is) a Guarantee for love Face Brothers - Eventight = The Faith Brothers - Eventide (A Hymn For Change) Omni

• 0 antwoorden
    • 398 weergaven
  25. 19741116_top40_lex_Harding01 [verborgen inhoud] 19741116_top40_lex_Harding02 [verborgen inhoud] 19750111_Tipparade_Hans_Mondt [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.