Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
We zijn bezig met een woest Project;-) [verborgen inhoud]: We zijn al een heel eind Maar.. Voor het compleet maken van vooral de bouwtekeing van het meubel zijn we op zoek naar zoveel mogelijk, foto's en eventueel video materiaal van deze studio. Google en Youtube zijn al redelijk van voor naar achter en links naar rechts uitgekamt Deze zijn vooral leuk! Mocht iemand nog meer foto's en video materiaal hebben en het wil delen, we horen het graag! alvast veel dank! Groet Dennis
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Deze files zijn eerder geplaatst, maar incompleet dwz. zonder volledige datum/tijd/DJ. Knolleke heeft de files uitgezocht. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
De Radiovereniging, programma van het Genootschap van Vrienden van het Medium Radio, gemaakt door Wim Noordhoek en voorzitter Arend Jan Heerma van Voss. Interview met radiomaker en disk-jockey Willem van Kooten alias Joost den Draaijer over zijn carri\'e8re. Werkte o.a. bij piratenzender Radio Veronica, de VPRO, de NOS en Radio Noordzee. Ook over zijn werk voor diverse platenmaatschappijen, zoals zijn eigen platenfirma Red Bullet, zijn door Den Haag gedwarsboomde plannen voor een commerci\'eble zender Cable One, en de stijl van presenteren toen en nu ("Het taalgebruik is verloederd").\par Met een kort interview met Felix Meurders, en met en over fragmenten - uit …
-
- 1 antwoord
- 622 weergaven
-
-
Ooit op internet gedownload, erg leuk uurtje. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 753 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 857 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 919 weergaven
-
-
Als oud inwoner van Flevoland en nu inwoner van Gelderland en met zicht op Flevoland vond ik de programmering toch al wat mager maar nu wordt het kennelijk nog minder. Die Allard toch (oud VOO -Veronica NWS radio medewerker ) [verborgen inhoud] Maar het Twitteren gaat wel gewoon door: [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Europa- 31-8-1986-1515-1600-Jeroen van Inkel [verborgen inhoud] RadioEuropa-31-8-1986-1600-1645-LexHarding [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 6,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Rob Stenders Di 02.10.2018 35 Jaar De Verrukkelijke 15.Reproductie van de eerste lijst 4 Oktober 1983
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Hoi, Deze week zendt 538 de Top538 van de 00's uit. Die neem ik helemaal mee, hier te downloaden: [verborgen inhoud]. Deel 1 (Frank Dane, vandaag 07.00-10.00) staat er al in.
-
- 18 antwoorden
- 3,8k weergaven
- 1 follower
-
-
19780508 NOS Hobbyscoop [verborgen inhoud] 19780515 NOS Hobbyscoop [verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 3,5k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 952 weergaven
-
-
Oct 9, 1976 [verborgen inhoud] 7 days link.
-
- 0 antwoorden
- 743 weergaven
-
-
07/05/2007 [12.00-14.00] Aflevering 1 - Rob Stenders - Opening met het viswijvenkoor Sootjevisch in de studio - Indecent Proposal: een beginnend bandje moet speciale opdrachten vervullen, als de de bandleden slagen wordt op donderdag hun liedje op de radio gedraaid. - Nooit Grappig: aan de hand van een nieuwsfeitje verzinnen luisteraars oneliners en aan het einde van de uitzending komen de de 5 beste oneliners terug - Dit Is Het Nieuws volgens Michiel Eijsbouts - Producer Leon Polman (de notaris) maakt de selecties voor Nooit Grappig - Serious Live Update (concertnieuws) - Rob ontvangt een cadeau - Het NeL-spel: d…
-
- 53 antwoorden
- 6,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Top 100 of 1969 show : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 670 weergaven
-
-
Hallo allemaal, Momenteel ben ik bezig met mijn scriptie voor de opleiding Geschiedenis aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ik doe mijn scriptie over De Avondspits, bij u allen wel bekend. Een minpuntje, het Beeld en Geluid-archief in Hilversum is momenteel gesloten. Voor opnames van het programma heb ik inmiddels contact met iemand die mij er van een aantal kan voorzien, maar extra materiaal is altijd welkom, vooral uit de beginjaren van het programma. Er zijn op dit forum al een hele hoop uitzendingen gepost, maar al die linkjes zijn helaas al verlopen. Mocht je wat in de aanbieding hebben, stuur het dan vooral hieronder. Alvast heel harteli…
-
-
- 32 antwoorden
- 8,3k weergaven
- 1 follower
-
-
MAX-R5_20100910_1800-1900(TinekeShow-AdBouman) [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
20-08-2006 Radio Oost, Herdenkingsprog. Krijn Torringa [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Op 30 december 2020 zond 3FM van 9 tot 16 uur de 100 populairste hits over 2020 uit. Deze top 100 is samengesteld op basis van de wekelijkse MEGA TOP 30's uit het jaar 2020. De geluidsbestanden zijn gedownload vanaf de site van 3FM. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De lijst: [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 13 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Top 40 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Uit het mapje 'nog uit te zoeken' een programma met waarschijnlijk Herman Stok. Moet nog gedateerd worden, komt waarschijnlijk uit 1986 of 1987. [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 934 weergaven
-
-
Gisteren kwam ik deze opname tegen op één van m'n HDs. Ik heb geen idee meer waar deze vandaan komt, waarschijnlijk van DAT maar of ik die gekregen heb of zelf heb opgenomen? Hoe dan ook, dit is nog geen HitRadio Veronica, dat begint in September. [verborgen inhoud]
-
-
- 11 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 2 followers
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] Wie weet wat de naam is van de DJ van dienst? Helmut had als naam Bruc opgeschreven. Ik vermoed dat dat de referentie is naar de persoon die op het Paul Krugerplein staat.
-
- 0 antwoorden
- 349 weergaven
-