Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.479 discussies in dit forum
-
VOO-H1-19840720-0000-0100-Annette van Trigt-De Stemband. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 VPRO-H3-19700724-1208-1342-JoostDenDraaier-Top30 [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Uurtje Danceradio van vanavond op 104,19 MHz. Opname gemaakt in Rotterdam zuid, je hoort een beetje stereoruis. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vroeger kreeg je er wel eens van langs als je als middengolf piraat te dicht bij vuurtoren kijkduin kwam en deze storing van je had. Ik zoek hier opnamen van wie heeft iets en zou het willen delen?
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Vier uur van de Top 1000 uit 1989 afkomstig van een videoband. Ik heb geen info over de presentatie. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
"De nachtuil schudt zijn veren'' In de nacht van 30 juni op 1 juli 1988 reed ik vanaf ongeveer 1900 uur vroeg avond tot de volgende ochtend vroeg ongeveer 0600 uur terug naar huis vanaf Cahors (Frankrijk) naar Amstelveen. Ik herinner me een inhaalpartij langs een militaire colonne net ten noorden van Cahors ''die ik wel even in zou halen'' (bijna 1 km lang, maar het lukte me zonder tegenliggers tegen te komen!), een zeer goed programma op een lokaal Frans station nabij Orléans en het in de titel genoemde programma van de VPRO, waarvan ik een deel oppikte toen ik vanuit België nabij Antwerpen Nederland in reed. Ik was zo onder de indruk van dit programma, dat ik …
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
41 jaar na dato krijgt de datum 31 Augustus (waar ken ik die datum van?) er een nieuwe dimensie bij. De datum dat de uitzendingen van NPO Radio 5 middels de Middengolf gestaakt worden. Ik vraag me af of 1 September 2015 een nieuwe "day after" wordt voor de luisteraars van NPO Radio 5. Met credits aan Paul de Haan die me wakker maakte! Rob V.
-
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Patrick Kicken in gesprek met: Jeroen van Inkel ([verborgen inhoud]).
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Achim Kortegolf vanuit Nederland van Free Radio Service Holland - het gaat ook over Mi Amigo stond erbij - dat kon ik er niet uithalen - geen datum helaas. frshmiamigo [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag een Top 40 uitzending via Happy RTL, de datum is 4 december 1993. Met weer een aantal prima platen, zoals Meat Loaf op nummer 1. Twee zeer sterke stijgers maken de top 3 compleet. Het zeer onderschatte Gaia van Valensia stijgt van 7 naar 2, Please Forgive Me van Bryan Adams doet daar niet voor onder: van 9 naar 3. Melodie MC, Two Unlimited, Urban Cookie Collective, ik vond er destijds niet zo heel veel aan. Maar ik moet bekennen dat ik het zoveel jaar na dato toch eigenlijk wel lekker vind klinken…. Ook nog een uitstekende van Aerosmith in de top 10. De klapper vinden we die week op nummer 12, bijzonder hoog voor destijds. Andre van Duin en het Pizza L…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
De Top 40 van 16 Mei 1970 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 16 Mei 1970 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 16 Mei 1970 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 15 Mei 1982 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 12 Mei 1990 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Afkomstig van één cassette. Wie wil het uitzoeken? Die NOS/TROS zijn van de zelfde datum, alleen opgesplitst in twee bestanden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
VOO-H3 1979 01-12 1600-1700 LexHarding – NederlandseTop40(40-18) [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Opnieuw een vlekkeloze stream ! Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Uitzending van 15 februari 1990, van NCRV's Nachtexpress op Radio 1 en Radio 2 , het uur tussen 05.00 en 06.00 uur, gepresenteerd door Arjan de Ruiter en nog een heel klein stukje Vandaag Donderdag, gepresenteerd door Sjors Fröhlich.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
VOO-H3 1977 08-12 1900-2000 LexHarding – NederlandseTop40 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre AVRO Radio 2 - 19980511 - 1100-1200 - Het Steenen Tijdperk - Gast Tineke [verborgen inhoud] AVRO Radio 2 - 19980512 - 1100-1200 - Het Steenen Tijdperk - Gast Eddy Becker [verborgen inhoud] AVRO Radio 2 - 19980513 - 1100-1200 - Het Steenen Tijdperk - Gast Joost Den Draaijer [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Zie http://www.radiowaddenzee.nl/
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-