Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. In drie losse uren: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Of als een geheel: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  2. Ik vind Kas een geweldige radiostem hebben en, misschien komt dat omdat hij ook zo perfect Engels/Amerikaans spreekt, de woorden zo mooi uit weet te spreken en een genot om naar te luisteren. [verborgen inhoud]

3. Started by Tino,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  4. Started by Ruis,

[verborgen inhoud] Deel 1 [verborgen inhoud] Deel 2 [verborgen inhoud] Deel3

5. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  6. Started by h.roos,

VOO-H1-19830803-Lex Harding-Muziek terwijl u werkt (special voor Vincent Live vanuit Rotterdam). [verborgen inhoud] Lex heeft het over zo halen we 11 uur niet de tijd kan dus van 1000-tot 1100 uur zijn. Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 4 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  7. Started by Gerrit Lettinck,

En hierbij de laatste aflevering. Dit is de WeTransfer downloadlink van Jingles, Tunes en Fillers deel 6 Deze is beschikbaar tot 6 mei; [verborgen inhoud] Gerrit Lettinck

• 7 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  8. Gisteren was tussen 23.00 en 24.00 uur alweer de 13.000e uitzending van 'Met Het Oog Op Morgen'. Hierbij de upload van deze speciale uitzending met o.a Youp van 't Hek en waarbij de presentatie in handen was van Mieke van der Weij. http://www11.zippyshare.com/v/5615158/file.html Gr, Melle

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Een stukje niks-aan-de-handradio van de AVRO, dat ik zomaar tegenkwam op een ouwe cassette (met enig herstelwerk). 19800104 1010 AVRO - - Arbeidsvitaminen, Verkeersinformatie, Nieuws, Reclame, Hollands glorie [verborgen inhoud] Wie leest het nieuws van 11 uur? Met als bonus een klein stukje van een AVRO-uitzending twee dagen eerder. 19800102 1940 AVRO - - Toppers van toen - Toppers van 1979 [verborgen inhoud] Wie presenteert hier?

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 8 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  10. Started by Sapuripong,

Hanno Dik op Radio 10 op 25-05-1990 met Hanno Dik Met dank aan Vincent voor het digitaliseren! [verborgen inhoud]

11. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  12. Started by h.roos,

ExtraGold_20181103_1200-2000 (zaterdag). [verborgen inhoud] Link werkt tot 15-nov.-2018. Groet Henk.

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  13. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  14. Started by Tino,

VeronicaFM-20000800-1310-1400-DennisVerheugd http://www48.zippyshare.com/v/dfua3s0J/file.html VeronicaFM-20000800-1405-1500-DennisVerheugd http://www48.zippyshare.com/v/dqpC8Pjs/file.html Het is de laatste week van augustus, maar de exacte datum krijg ik niet achterhaald. Bewerkt: om een of andere reden werken de links niet direct, je moet de links even zelf kopiëren.

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  15. [verborgen inhoud] Tineke en Ad Bouman vertellen over Radio Veronica en Peter Koelewijn verrast Tineke met een speciaal lied. Opgenomen via de url-stream van NPO1

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  16. Started by Vincent,

Twee opnames met alleen datum op de doos. Wie presenteerde deze programma's? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  17. Started by h.roos,

NOS-H3-19841026-1000-1200-Frits Spits-Jaargenoten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 4 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  18. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  19. Started by Tino,

Deze 3 staan niet op de podcast van Rob: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  20. ExtraGold_20130923_2100-2200(ClubExtraGold-BertvanderLaan-RobOlthof&HansKnot) [verborgen inhoud] ExtraGold_20130923_2200-2300(ClubExtraGold-BertvanderLaan-RobOlthof&HansKnot) [verborgen inhoud]

21. Voor wie het gemist heeft vandaag; [verborgen inhoud] Erg leuk!

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  22. Started by hans558,

Ik heb het volgend programma al lang geleden eens aangeboden. Hierbij in het kader van 40 jaar na 31/8/74 nog een keer. Het programma is voor de eerste keer uitgezonden in 1999 (juist.. 25 jaar na....) Deze "oldies special" maakte ik met Jan van Heeren en Peter Tromp voor TROM radio, de lokale omroep van Dordrecht. Juul was nieuwsgierig over de periode van de Norderney in Dordrecht... De Veronica schuit lag hier meer dan 3 jaar en daar gaat deze docu over, die ik met zeer beperkte middelen maakte meer dan 15 jaar geelden. Het intro is niet meer origineel omdat het programma daarna is herhaald .. [verborgen inhoud] Hans Marijs

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  23. Started by janf001,

Weet iemand waar ik de weeklijsten (top 40 en tipparade) op de Norderney site kan vinden. De link naar de top40 en tipparade is er niet meer. groet, janf

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  24. Voor de verzamelaars, laatste keer Tom van 't Hek bij Langs de Lijn. Hij vertrekt naar BNR. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.