Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server Radio Holland Hilversum op Radio Marina Eindhoven [verborgen inhoud] Radio Marina Eindhoven met Radio Phony Son en Breugel als gast-13-12-1982 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 741 weergaven
-
-
Ik had " de eer" om tbv het TROS radio seizoen 1999-2000 een CD te maken voor de pers. Leuk toch? De huidige NPO radio baas Jurre Bosman was heel erg bedreven op de MAC en het audio programma ProTools en monteerde het geheel aan elkaar samen met Ferry Maat. Hier is tie. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 849 weergaven
- 1 follower
-
-
In 1982 hebben we in Poster de Geschiedenis v.d. pop radio behandeld. Ik ben ruimte aan het maken en heb de "hele zooi" ( draaiboeken en audio) hier neergezet. Bewaar het goed want ik wis het. ( het is nog wel, alleen het audio, als het goed is................bij B&G) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 994 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 644 weergaven
-
-
Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 963 weergaven
-
-
Dag allemaal, Ik hoop dat ik dit bericht op de juiste plek neerzet. Zo niet, excuses en dan mag het natuurlijk verplaatst worden! Al een tijd ben ik op zoek naar afleveringen van Simek 's Nachts, het nachtelijke radioprogramma van Martin Simek. Ook andere programma's of losse uitzendingen met Simek zijn welkom (zoals Kleur Bekennen). Een groot verlies dat hij van de radio verdwenen is! Ik heb er in de afgelopen jaren gelukkig wel wat kunnen vinden, maar ik bedacht me dat er misschien wel iemand is met een mooi volledig archief (of iets dergelijks) Het zou heel mooi zijn als iemand me verder kan helpen! Veel dank al…
-
- 12 antwoorden
- 3,9k weergaven
- 2 followers
-
-
RadioAtlantis-31-8-1984-ProgrammaRadioVeronicaLexHarding1971 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Hi, I have lost my Hard Disk and I have lost the Ekstra Weekend Marathon from 3FM. Where can upload the 12 hour Marathon via Zippshare? This was Offline Thanks!
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Met dank aan Ron is hier de uitzending van vanmiddag aan de beurt was de maand Juli 1964. Allemaal UK releases dus Geniet ervan [verborgen inhoud] en hier is de playlist [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor wie daar gewoon behoefte aan heeft. Voor wie de shows wil luisteren, maar geen vervelende muziek wil horen. Voor wie reclame en journaal (hele uur) wil skippen. Of gewoon omdat het kan Wilfred Genee cs [verborgen inhoud] Jeroen Van Inkel [verborgen inhoud] Rick Van Velthuysen cs [verborgen inhoud] Eddy Keur cs [verborgen inhoud] Jorien Renkema [verborgen inhoud] Mark Van Der Molen en Timur Perlin [verborgen inhoud] Sander Lantinga en Edwin Evers [verborgen inhoud] Gerard Ekdom [verborgen inhoud] Luc Sarneel …
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
MAX Radio 5 - 26052010 - 0900-1000 - Henk Mouwe & Leonie Sazias + Ad Bouman - Wekker Wakker [FM] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 897 weergaven
- 1 follower
-
-
KX Radio Podcast - 2010-05-02 - Ad Bouman - ABTT 1 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 527 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 495 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 797 weergaven
-
-
Hallo, Robert Jensen is binnenkort weer op TV, maar ik hoor hem toch echt liever op de radio. Vandaar hier een aantal oude fragmenten. Helaas heb ik ze niet gedateerd. Dit is de hele verzameling in 1 bestand: [verborgen inhoud] Ze zijn ook los te downloaden: 01 - Robert Jensen - Patty Brard in de Studio.mp3 [verborgen inhoud] 02 - Robert Jensen - Pindarotsjes.mp3 [verborgen inhoud] 03 - Robert Jensen - Bekende Nederlanders in de Sauna.mp3 [verborgen inhoud] 04 - Robert Jensen - Evaluatie Patty.mp3 [verborgen inhoud] 05 - Robert Jensen - Jan's Etentje.mp3 [verborgen inhoud] 06 - Robert Jensen - Karin over …
-
- 18 antwoorden
- 4,4k weergaven
-
-
Met dank aan Ron hoeven we ons vandaag niet te vervelen Hier is de uitzending van gisteren van Oldies Project - A Month in a life (Aug 1964) Alle UK releases van die maand kun je hier horen. De playlist zit er uiteraard ook bij [verborgen inhoud] Pas goed op jezelf
-
- 0 antwoorden
- 665 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 23 antwoorden
- 3,3k weergaven
-
-
19 March 1977 [verborgen inhoud] Note that last week show ( 9 March 1968 ) is on the Overige landen thread ( sorry for the mistake ).
-
- 0 antwoorden
- 609 weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-