Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Voor de liefhebbers de Retro Mi Amigo Top dd: 23081975 met Ferry Eden (via foute muziekradio) [verborgen inhoud] Mvg.Martien

• 3 antwoorden
    • 908 weergaven
  2. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 908 weergaven
  3. Started by h.roos,

VOO-R3-19870828-1700-1800-Adam Curry-Top 40 (13-1). [verborgen inhoud] Later meer . Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 1 antwoord
    • 908 weergaven
  4. Started by henkjan2016,

[verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 908 weergaven
  5. Started by E Vd Leest,

Beste mensen, Ik weet niet als dit hier mag? Maar ik ben opzoek naar geluidsmateriaal van Willem Nijholt o.a. van radio en tv. Vooral ben ik opzoek naar de Sinterklaas opname 1964. Met o.a. de liedjes: Olé Zwarte Piet geeft Spaanse les. Hopelijk dat iemand mij kan helpen? Maar andere geluidsopnamen zijn ook welkom. Groeten van E. vd Leest

• 6 antwoorden
    • 908 weergaven
  6. Hadassah de Boer sprak met Erik de Zwart naar aanleiding van zijn overstap van Radio 538 naar Noordzee FM. In verband met een rechten claim is het geluid rond de 6 minuten even gedempt.

• Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 908 weergaven
  7. Started by Juul,

De jeugd heeft radio 538 etc en de Top 2000 ( hi). Dat laatste is net als met vuurwerk gauw afgelopen……….. "Wij" krijgen de 50plus radio zender: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 908 weergaven
  8. Started by Ton de Groot,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 908 weergaven
  9. Started by Tino,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 908 weergaven
  10. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 908 weergaven
  11. Van de Golden Radio NL server, zelf opgenomen en omgezet Radio Marina Eindhoven - Peter Lisse - 1982 [verborgen inhoud]

12. AVRO-H3-19780327-1200-1300-JoostDenDraaijer-JoostMagNietEten [verborgen inhoud] AVRO-H3-19780327-1300-1400-JoostDenDraaijer-JoostMagNietEten [verborgen inhoud]

13. 05/05/2007 [18.00-20.00] Verslag van Bevrijdingsfestival in Zwolle - Eric Corton Martijn Muijs geeft een sfeerimpressie vanaf het festivalterrein, interviews: met Racoon, Coparck en Alamo Race Track. Live optredens: Zita Swoon met 'Everything is not the same', Racoon met 'Brother' en 'Close Your Eyes', Alamo Race Track met 'Northern Territory'. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 907 weergaven
  14. Gast
    Started by Gast,

Zowel Atlantis Fryslan als Radio 0511 hebben een lange middengolftraditie in Friesland en beide hanteren een oldies formule met gepresenteerde weekendprogramma’s. Sinds enkele weken hebben beide een gezamenlijk weekend programma met presentatoren van beide stations. Radio 0511 heeft een middengolf LPAM frequentie teweten 1485 khz. Beide stations hebben de wens volledig samen te gaan en verder te gaan onder de naam Radio 0511. Dat betekent dat de naam Atlantis Fryslan dus uit het radiolandschap zal verdwijnen. Naast weekend gepresenteerde programma’s zal er bij Radio 0511 ook ruimte zijn voor het heruitzenden van nostalgische zeezenderprogramma’s, immers de inspiratie…

• 5 antwoorden
    • 907 weergaven
  15. Started by martinja,

Radio Centraal Den Haag interview met Gerard van Dam Van de Golden Radio server Met dank aan Anorak Zeeland [verborgen inhoud]

16. Grappig optreden van Dorus in zijn radioprogramma 'Ik trek door het land'. Met behulp van de afkondiging en online krantenarchieven heb ik de juiste programmagegevens en uitzenddatum kunnen achterhalen. En die datum is vandaag dus precies 55 jaar geleden. Met dank aan de oorspronkelijke aanbieder. [verborgen inhoud] Hans

• 4 antwoorden
    • 906 weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 906 weergaven
  18. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 906 weergaven
  19. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

20. Dit zijn de programma's, die je kunt vinden via de link eronder: Radio 192 02-12-2002 14:00-15:00 Ferry Maat 1ste programma Radio 192 02-12-2002 15:00-16:00 Ferry Maat 1ste programma Radio 192 02-12-2002 16:00-16:10 Edo Peters Radio 192 02-12-2002 19:00-20:00 - Flashback Kolder op zolder show Karel vd Woerd en Ad Bouman over Flight-in Show [verborgen inhoud] Met betrekking tot dit Flashback programma voeg ik de volgende informatie toe (met dank aan Juul Geleick): Radio 192 zond in het programma Flashback (in samenwerking met de stichting Norderney) iedere week twee historische radio programma's uit van de zeezender Rad…

• 0 antwoorden
    • 906 weergaven
  21. Started by martinja,

VOO13101985LeoVdGoot-DeGroteVerwarringOver20JaarHilv3 [verborgen inhoud] VOO-H3-19820903-2000-2100-ErikDeZwart-Mono-OverOffshoreRadio [verborgen inhoud]

22. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 906 weergaven
  23. [verborgen inhoud] Weet iemand de juiste datum?

24. Started by h.roos,

NOS-H3-19830806-1800-1900-Vakantiespits. [verborgen inhoud] Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 905 weergaven
  25. Radio 3 - 1995-08-26 De Robert Service Salon (VOO) + gedeelte Kans met Ewald van Liempt (NPS) Zoals dat wellicht met velen van ons het geval is, heb ik af en toe een digitaliseerdrift en keer ik elke schoenendoos met oude media om, totdat ik mijn geduld verlies en weer met iets anders bezig ga. Jaren terug heb ik de cassettes waar ik deze uitzendingen op heb gevonden in een mapje op een schijf gestopt, nooit naar geluisterd, en niets mee gedaan. Echter lijkt me dit forum de beste plek om het te delen met liefhebbers. De meeste VHS-jes, cassettes en negatieven bevatten persoonlijke herinneringen of interesses. Maar van een gedeelte van de fysieke me…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 905 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.