Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Heeft iemand enig idee hoeveel luisteraars Radio Extra Gold gemiddeld heeft? Ben een beetje benieuwd aan wat voor aantallen ik moet denken... Wim
-
- 7 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Hitradio Veronica Sentimental Journey Ad Bouman met gast Juul Geleick 6-7-1996 00-02h [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Een opname uit het archief van Ton van Draanen. Helaas is dit een van de weinige cassettes waarop geen datum staat vermeld. Wie weet deze te achterhalen?
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hitradio Veronica 1e Sentimental Journey Ad Bouman 15-6-1996 00-02h [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 623 weergaven
-
-
Het laatste uur van De Nederlandse Top 40 van alweer 27 jaar geleden, die van 22 maart 1991. Maar wat een mooi uur. Prachtige platen van onder andere Londonbeat, Roxette, Raymond van het Groenewoud en het ontroerende Papa van Stef Bos. Verder hits voor Madonna, The KLF, Kim Appleby, Nomad, Stevie B. en meer. Presentatie is in handen van Erik de Zwart. Ik luisterde toen wekelijks en de vormgeving klonk toen echt superstrak. Weet niet meer precies van wie dit afkomstig is maar ik hou het op Evert Stolman. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Gedigitaliseerd vanaf cassetteband [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 520 weergaven
-
-
Ik kom deze opname tegen; [verborgen inhoud] maar die is dus maar 6 minuten. Heeft iemand het volledige uur?
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
VOO-H1-19840627-1630-1700-AnnetteVanTrigt-NederlandMuziekland-GastFritsSpits - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
NOS-H3-19840806-1800-1900-TomBlomberg-Vakantiespits - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 929 weergaven
-
-
TROS-H2-19850129-2300-2400-Proeflokaal-MetDiejeeFerryMaat - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 618 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Wat blijft het toch een genot om naar Kas te luisteren. Ondergewaardeerde DJ wat mij betreft.
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 909 weergaven
- 1 follower
-
-
AVRO-H2-19850515-1630-1750-KarelPrior-KomErMaar'nsBijInDesIndes-GastTinekeDeNooij - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Wilde de uitzending van vandaag terugluisteren via de Radio 2-site, maar daar staat alleen het tweede uur. Heeft iemand hem helemaal? Gisteren ook maar één uurtje. Of een link van de Stenders-site, daar zal de podcast toch ook wel opstaan?
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 921 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 31 antwoorden
- 7,3k weergaven
- 2 followers
-
-
Rob zijn website is vernieuwd en je kunt nu tevens de laatste podcasts downloaden! Mooie ontwikkeling! [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 550 weergaven
-
-
-