Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by henkjan2016,

Zie STACK: [verborgen inhoud] Wie heeft ontbrekende shows?

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  2. Started by SIrhc,

Omdat KX Radio echt drastisch gaat veranderen en alle 'oude' DJ's weg moeten bij KX Radio en Rob dus ook hebben we ook een verzamelplaats gemaakt voor oud KX Radio materiaal (incl. een stream) Heb jij nog (oud) KX Radio materiaal dat je wilt delen met andere KX liefhebbers? Ga dan naar: [verborgen inhoud] Log dan in met: KXRadioarchief en met wachtwoord: robstenders Dan kun je jouw bestanden uploaden en kunnen we met elkaar een mooi KX Radio archief opbouwen!

3. Started by Henk700,

een half uurtje radio van Hilversum 1 op 6 juni 1984 opgenomen. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 631 weergaven
  4. Goedemorgen, Ik ben op zoek naar foto's - geluidsmateriaal - programma's - fragmenten - jingles nou ja... zeg maar alles over en omtrent Delta Radio 90 Nijmegen. Nu heb ik veel archief materiaal toegestuurd gekregen en veel informatie weten te vergaren via website's of archief linkjes, dj's - maar wellicht zijn er op dit forum mensen met dezelfde interesse's zoals benoemd. Bij voorbaat dank voor de genomen moeite. Gr, Maurice

5. Van de Golden Radio NL server Radio Woerden 180892 2000 2100 Hit shadow Henk Schellevis [verborgen inhoud]

6. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server KeizerstadNijmegen-2-3-89-21.46-22.30 [verborgen inhoud] KeizerstadNijmegen-3-3-89-7.30-08.15 [verborgen inhoud]

7. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server avro no1 hits hans schiffers 1974 [verborgen inhoud]

8. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Top 100 1965 Tros [verborgen inhoud]

9. Started by Tino,

[verborgen inhoud] Dank aan knolleke!

• 0 antwoorden
    • 886 weergaven
  10. Started by Henk700,

zaterdag 13.10.2001 opgenomen link: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 769 weergaven
  11. Started by Henk700,

hier in goede kwaliteit de eerste 74 minuten van deze uitzending waarin een reportage over de gebeurtenissen in het heizel stadion te brussel.opgenomen op MD. [verborgen inhoud] Ik hoop dat ik het zo goed doe? anders hoor ik het graag

• 0 antwoorden
    • 669 weergaven
  12. Started by Henk700,

hier een bestandje hof van edens met harm edens uit week 19 van 2002 .vrijdag 10 mei 2002. uitgezonden op radio 1. opgenomen op een minidisc.hier te downloaden : [verborgen inhoud] te gast was kick van der veer

• 0 antwoorden
    • 725 weergaven
  13. Ben heeft een aantal van mijn datjes gedigitaliseerd, waarvoor dank. Bij deze AVRO R2 Het Steenen Tijdperk met Lion Keezer over Caroline 18-07-1999 14-16h [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 544 weergaven
  14. Gedigitaliseerd vanaf cassetteband. [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 661 weergaven
  15. Gedigitaliseerd vanaf cassetteband. Datum onbekend. [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 4 antwoorden
    • 866 weergaven
  16. Started by Tino,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  17. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 951 weergaven
  18. Started by Tino,

Een aantal afleveringen van de Vinylshow met Ad Bouman, met dank aan de rechthebbenden voor de toestemming. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  19. Started by SIrhc,

In 2005 heeft Rob KX Radio opgericht. Helaas konden we gisteren in het KX Radio programma Arie's Koopavond horen dat Rob zijn collega DJ's een mail heeft gestuurd waarin hij aankondigd te stoppen bij KX Radio! [verborgen inhoud] vanaf 1.48.44 KX Radio was voor mij Rob Stenders! Het format 'For the love of Music' en elke DJ draait wat ie zelf wilt was een uniek concept en voor de echte muziekliefhebber echt top. Zo had ik mijn favoriete shows en DJ's. Echter kon je al goed merken dat toen 3FM KX overnam het niet meer de oude KX was. Als 3FM KX niet had overgenomen was KX al een paar jaar eerder ter ziele geweest. Ik vind het bijzonder jammer dat KX nu stee…

20. Started by Theo Jansen,

Met dank aan Ivanhoe (en met zijn goedvinden) is hierbij de complete top 100 van 1959 zoals deze door de TROS werd uitgezonden in 1985. Ik had hem wel maar miste de laatste 7 of 8 nummers... Nu is ie compleet. Het is 1 groot bestand van ruim 6,5 uur [verborgen inhoud] Groeten Theo

21. Started by henkleppers,

Las dat Extra Gold ook een aantal extra zeezender gerelateerde programma's heeft in de avond in de maand augustus, veelal herhalingen. Kan iemand die hier ook posten aub? Thnx!

• 0 antwoorden
    • 764 weergaven
  22. Ja hoor, daar is ie weer. Radio 3 TROS DVM show 14-10-2000 11.30-12.00 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 514 weergaven
  23. Started by kboom,

Zojuist toegevoegd aan map Popdossier: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 837 weergaven
  24. Radio 3 Dik Voormekaarshow in Evers staat op 25-02-2000 8.07-9h [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 664 weergaven
  25. De Top 40 van 17 Augustus 1968 met Jaap Jansen [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 17 Augustus 1968 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1968 week 33 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 23 Augustus 1986 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 713 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.