Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Getriggerd door het artikel over de Summer Top 101 van Sky Radio bedacht ik me dat, toen ik hier bij de lokale omroep een gouwe ouwe muziekprogramma verzorgde, ik op of vlak na 21 Juni een aantal keren een programma maakte, waarbij in de titels, van de nummers in de playlist, het woord zomer voorkwam. Zo ook op 21 Juni 2004. In de download vind je de mp3 van dat uur maar ook een pdf van het document, dat ik als een soort "handleiding" voor mezelf maakte voor elke programma, dat ik presenteerde bij de LOS. Het zomer gevoel van "vroeguh": LosGoud 21-06-2004 20:00-21:00 Zomerhits En de playlist:

2. Started by E Vd Leest,

Beste mensen, Ik ben opzoek naar een uitzending van Zomerspijkers met presentatie van Marcel Verrek. Op 10 juli 2004 ontving hij Willem Nijholt. Ik heb het wel opgenomen maar er ontbreken stukjes en dat komt door het onkeren van de bandjes. Hopelijk dat iemand mij kan helpen? Groet van E vd Leest

• 0 antwoorden
    • 684 weergaven
  3. Started by chaldy,

Hallo mensen wie o wie heeft er de uitzending van de zomertour van de TROS en wel de uitzending uit Tiel was ongeveer tegen de tijd met het fruitcorso 2e week in sptember graag de uitzending met Rob van Someren bvd groetjes van Chaldy.......

• Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  4. Hallo allemaal Nu het mooie weer aanbreekt moest ik aan alle leuke/geinige oude zomerplaatjes uit de jaren 90 (Peter Andre, T-Spoon, Mr. President) denken. Ik heb via dit mooie forum al veel top 100's kunnen terugluisteren en enkele top 40's uit de jaren 90. Maar ik hoopte dat iemand ook opnames heeft van de zomermaanden uit de jaren 90 (van bijv. de Top 40 op Radio 538)? Via het Top 40 topic kon ik ze niet terug vinden, dus wellicht heeft iemand nog iets leuks liggen Dankjulliewel en geniet van het mooie weer, Groet Daniel

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  5. Zondag 12 augustus 2012 van 15.00-18.00 uur zendt Radio Extra Gold een complete Fab Forty uit van de Britse zeezender Radio London. De lijst van 15 augustus 1965, compleet met de kenmerkende Big L-jingles. Jaap Jansen presenteert 'm. De Fab Forty was de hitparade, zeg maar: de top 40, van Radio London, de eerste op Amerikaanse leest geschoeide commerciële popzender in Europa. Een beetje in strijd daarmee was de manier waarop de lijst werd samengesteld: niet op basis van verkoopcijfers, maar door de deejays. Die stelden er een eer in om alle andere hitparades 1 of zelfs 2 weken voor te zijn. Bij Radio Veronica, tot dan toe een station met veel verkochte kwa…

6. Gast WimZonderland
    Started by Gast WimZonderland,

Komende zondagavond is een nieuwe aflevering te beluisteren van het wekelijkse mediaprogramma op de lokale Haagse radiozender Den Haag FM. Het programma, Mediamix, wordt uitgezonden van 23:00 tot 24:00 uur en is in Den Haag en omgeving te horen op 92,0 MHz. Natuurlijk kun je ook luisteren via de website (www.denhaagfm.nl) en via een app op je telefoon! Daarnaast kun je ook alle afleveringen van Mediamix downloaden via de website van het programma: www.mediamixonline.nl Komende zondag onder andere aandacht voor het volgende: Op de social media, zoals Facebook, volgen wij natuurlijk allemaal vrienden, familie, kennissen, collega's en oud collega's. Een van de o…

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  7. Started by galarts,

wie heeft deze opgenomen ?

• 4 antwoorden
    • 2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.