Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
-
Hallo allemaal, In mijn strooptocht naar programma's die ik heel graag wil hebben omdat ik er zulke goede herinneringen aan heb ben ik onder andere op zoek naar de Honderd Bewonderd van de NOS uit 1982 en 1983. De Honderd Bewonderd was het jaaroverzicht van de NOS, uitgezonden in de uren van de Avondspits en de Nationale Hitparade, waardoor de lijst minstens een week duurde. 1982 heb ik bijna compleet, ik mis alleen nog het 5e uur, uitgezonden op 29-12-1982. 1983 heb ik nog nergens kunnen vinden. Die week uitzending zou ik nog heel graag terughoren. Was toen 12 en had vaak ruzie thuis omdat ik dat wilde luisteren maar dat mocht natuurlijk niet. Heb ze ooit op ca…
-
- 106 antwoorden
- 24,3k weergaven
- 3 followers
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 773 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik kijk voor de eerste show van Gerard Ekdom 1998 3FM - Pyama FM
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 3,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 840 weergaven
-
-
Een aantal weken geleden schreef ik over de DAB+ ramp als het gaat om het ontvangen van NPO Radio 5 via een aangeschafte DAB+ autoradio , speciaal aangeschaft voor met name mijn vrouw die altijd naar 5 op 402 meter middengolf luisterde. Welnu NPO R 5 is nog steeds knudde te ontvangen op de DAB+ autoradio ondanks nog een speciaal aangeschafte DAB+ auto antenne a 80 Euri. Echter al snel kwamen we er achter dat Radio M Utrecht vlekkeloos hier in Grunn op de DAB+ autoradio doorkomt en wat een prima station is dat. Bijna allemaal bekende stemmen komen voorbij en iedere avond tijdens mijn verplichte afwas luister ik met veel plezier naar Marc v Amstel, onveranderd qua stem en s…
-
- 1 antwoord
- 768 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 3,5k weergaven
-
-
-
goud_van_oud_de_plaat_en_zijn_verhaal_innuendo_queen.mp3 goud_van_oud_de_plaat_en_zijn_verhaal_somebody_to_love_live_queen_george_michael.mp3 goud_van_oud_de_plaat_en_zijn_verhaal_these_are_the_days_of_our_lives_queen.mp3 goud_van_oud_de_plaat_en_zijn_verhaal_friends_will_be_friends_queen.mp3 goud_van_oud_de_plaat_en_zijn_verhaal_the_miracle_queen.mp3
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 779 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 640 weergaven
-
-
-
Ik probeer in kaart te brengen welke lezers er actief waren en in welke periode. Als iemand hier al informatie over heeft, graag! Scheelt dubbel werk. Wie is dit; ANP-19770107-2000
-
-
- 26 antwoorden
- 9,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-