Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 257 weergaven
-
-
Momenteel neem ik de Britse hitlijsten uit de sixties en begin seventies onder de loep. Ik probeer de nummers die toen genoteerd waren aldaar te zoeken. Het meeste is te achterhalen, maar uit de jaren 1965 en 1967 zoek ik nog volgende mp3tjes (128 Bitrate is groot genoeg): Frankie Vaughan - Someone Must Have Hurt You A Lot Soul Brothers - I Keep Ringing My Baby Ken Dodd - Let Me Cry On Your Shoulder Val Doonican - Two Streets Andy Williams - More And More (1967) Vince Hill - Love Letters In The Sand Frankie Vaughan - So Tired Binnenkort zal ik ook de ontbrekende nummers van 1968 en 1969 plaatsen. Ben daar nog mee bezig momenteel. …
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 968 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 10 antwoorden
- 863 weergaven
- 1 follower
-
-
Hoi, Mogelijk wordt de vraag elders gesteld maar na lang rondzoeken probeer het hier: Ik zoek 1 of 2 exemplaren van de roemruchte poster van het zendschip van Radio Veronica, de Norderney. Wie heeft nog 2 exemplaren liggen die ik kan overnemen? Met vriendelijke groet, Piet
-
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 3,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
N.a.v. dagboekfragment eind maart '71 van Jan Wolkers ben ik op zoek naar uitzending van 04-04-1971 van 12.00 tot 13.00 uur. Jan vermeldt op 31 maart dat Henk Bongaarts op bezoek is. Praten over voetbal en sport. "Uitzending zondag a.s van 12 tot 13.00." Heeft iemand deze uitzending?Zo ja, wil hij/zij deze aanbieden? Zou mij er groot plezier meedoen............ Oeps zie dat ik verkeerde datum bij het onderwerp heb, dit moet zijn 04-04-1971!!! Excuses voor het ongemak!!
-
-
Goedenavond vrienden van de radio, Enkele jaren geleden las ik een discussie over de Veronica top 100 van 1967, uitgezonden op 31-12-1967. Die zou deels live van boord zijn gekomen, gepresenteerd door Lex. Ik begrijp dat er een aircheck van bestaat, maar ik ben hem nog niet tegengekomen. Heeft iemand die, en zo ja, zou hij hem willen plaatsen? Mijn dank zou groot zijn. 1967 was een topjaar in de popmuziek, en zo’n vroege opname van Lex lijkt me erg leuk. Paul
-
Beste lezer's Ik ben opzoek naar de Laatste Nieuwsuitzendingen van de Laatste dag in de uren: 01:00 t/m 18:00u wie kan me er blij mee maken laat me weten alvast bedankt voor jullie tijd MVG: Tristan Dijkstra Tristandijkstra.nl Facebook Twitter E-mail
-
-
-
De rapen zijn goed gaar hier in Groningen, in het kader van bezuinigingen is het waarschijnlijk dat de regionale omroepen niet langer zelfstandig zullen functioneren maar door NPS/NOS regioactiviteiten zullen worden overgenomen. Radio Noord zo ongeveer de best beluisterde regionale radiozender zal dus verder moeten gaan onder het juk van de Hollanders, zij die volharden dat je iemand "kunt" ipv kent en die "ik heb en jij hebt" hebben verprutst met hun " ik hebt en jij heb". Vandaar op zoek naar een zeewaardig radiozendschip dat we 12 mijl boven Rottumerplaat voor anker leggen. Rob van Dam kan beginnen met het inwerken van zijn landrotcollega's over het wel en…
-
- 59 antwoorden
- 8,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 933 weergaven
-
-
-