Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.199 discussies in dit forum
-
Does anyone have any recordings of the VoP from 1973, it's first year of broadcasting?? The only thing I have heard is the opening with Abie Nathan, but does anyone have a recording of a music programme? Tony Allan was on board at the time along with a couple of other English speaking dj's. Any help would be appreciated. Thanks Ian
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Dit is een opname van een kwartiertje uit het archief van Ad Couwenberg. [verborgen inhoud] En dit is wat Ad opschreef over deze opname: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Fons 09-12-1979 1500-1600 Paul de Wit afscheidsprogramma Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vandaag veertig jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Nb. Deze reeks gaat verder op 29 augustus. Wie beschikt over opnames uit de tussenliggende periode staat natuurlijk vrij ze hier te plaatsen.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ferry Eden voor de eerste keer op Radio Monique. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Twee uur Hitmuseum met Colin Peters uit september 1987. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Opgenomen in Zweden, bijna twee uur Caroline: Caroline 850713 963 kHz David Andrews, James Kay 01.01-02.55 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-P6EURW3LRGIF.mp3 Veel luisterplezier, Douwe
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ren van Elst, Ad Roberts, Tom Hardy en Tony Allan. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Op Will Luikinga na weer een dagje zonder de Nederlanders [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
LaserHotHits-19861208-1200-1510-PaulDane-JohnAntony
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Copyright Stichting Norderney
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
In de zomer van 1979 werden we verwend met drie zendschepen voor onze kust: Radio Caroline, Radio Mi Amigo 272 en radio Delmare. Delmare was de kleinste. Ik woonde destijds in het noorden van Friesland en als ik in een oude buizenradio een schroevendraaier stak kon ik Delmare ontvangen. Dan moest ik de schroevendraaier wel vast houden, anders viel het signaal weg. Ondanks dat het het minst professionele station was vond ik Delmare wel de leukste. Gelukkig is er nog veel van het station overgebleven. Hier een uurtje van Kees Mulder. 1979.07.07 09:00-10:00 Kees Kaas Mulder: http://www.mediafire.com/?iopp99ar5sya2vs
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Johan Visser, Ad Roberts en Rob Hudson. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Een erfgenaam van Radio London kan je dit online radiostation niet noemen. Het station streamt wel muziek van de jaren 60 en 70 met tussendoor de bekende jingles van Radio London, maar dat is dan ook niet meer dan dat. Een ordinaire jukebox-radio dus met 'misbruik' van de jingles van Radio London. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server - JPL Uilenspiegel - 1960000s - Fragmenten [verborgen inhoud] Uilenspiegel - 1960000s - Fragmenten (2) [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 29 jaar geleden: Caroline-19901013-1400-1500-NigelHarris [verborgen inhoud] Mvg.Martien
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Eerst een stuk Alan West, daarna NGDX. AJ is niet van 15 juli.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Op een cassette, nummer 31, vond ik de opname terug die ik in Vlissingen maakte van de laatste editie van Vlaams op zijn best op Radio Mi Amigo op zaterdag 14 oktober 1978 tussen 9 en 10 uur met presentatie van Haike DuBois. Luister hier: [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Walter Simons en Ria Valk. Gegevens overgenomen van cassette en niet gecontroleerd. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-