Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. [verborgen inhoud] Afkomstig uit archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  2. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud] in het begin nog een paar minuten Ferry Maat

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  3. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  4. Twee opnames met dezelfde datum. Wie wil dit uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  5. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  6. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  7. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  8. Started by RadioFiel,

Ook Radio 390, een Engelse piratenzender uitzendend vanaf de Red Sands Fort tussen 1965 en 1967, heeft een erfgenaam onder dezelfde naam Radio 390. Engelstalige programma's met easy-listening, instrumentale en klassieke muziek uit de jaren 60. Ook originele jingles, nieuwsberichten, commercials en programma's van de ex-zeezender 390. Radio 390 zou volgens de website programma's verzorgen vanuit Spanje en Engeland maar ik betwijfel dit een beetje. Ik heb de indruk dat altijd dezelfde oude programma's worden uitgezonden. Stream : [verborgen inhoud] Website : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  9. Started by martinja,

RNI17081974DonAllen20002100Country&western [verborgen inhoud] RNI17081974DonAllen21002200Country&western [verborgen inhoud] RNI17081974FerryMaat14001500Top50 [verborgen inhoud] RNI17081974FerryMaat15001600Top50 [verborgen inhoud] RNI17081974RogerKent00000100 [verborgen inhoud] RNI17081974RogerKent01000200 [verborgen inhoud] RNI17081974RogerKent01000200 [verborgen inhoud]

10. 819-19890401-1700-1800-Rene Bovee-Joyride [verborgen inhoud]

11. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  12. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  13. Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1k weergaven
  14. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Fons Radio Caroline Gangboord - Johan Visser 27-07-79 1600 - 1730 [verborgen inhoud]

15. Caroline-19830829-1400-1532-AndyArcher

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  16. Started by ruudam,

Zagen we toch gisteravond Herr Bollier, de helft van MeBo, in hoogst eigen persoon in een documentaire over Lockerbie op het ZDF. MEBO zou de timer geleverd hebben, werd opgevoerd als Zwitsers bedrijf, maar de link met RNI werd compleet gemist, dus ook niet dat de Mebo2 aan Khadaffi is verkocht, en de andere MEBO activiteiten in Libie, terwijl Libie en Lockerbie zwaar verband hebben. Overigens was de conclusie van het verhaal dat Iran achter de aanslag zat, als vergelding voor de aanslag va de Amerikanen op een Iraans passagiersvliegtuig. Lockerbie zou een samenwerking tussen alle grote terroristische clubs, Iran, Libie en de Palestijen, zijn geweest.

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  17. RNI-19731109-2000-2315-RobbEden-BrianMcKenzie-Top30-RockNrollShow

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  18. Ik had deze op de 20e staan, maar dat is een zaterdag.Wie kan deze 'Baken 16' dateren? [verborgen inhoud]

19. Started by franje,

Klassiekers genoeg dit eerste uur. Ik bedoel maar, Chapel of Love, The Girl from Ipanema, wie kent ze niet. Daarom maar eens wat aandacht voor het onbekende. Ann Margret, bijvoorbeeld, bekender als actrice naast Elvis Presley, heeft al een paar keer de Top100 gehaald, maar met dit mooie Sloan/Barri nummer, He's My Man, gaat het niet lukken. Gary Zekley is een producer annex componist die we later leren kennen via The Yellow Balloon, en nummers van Jan & Dean en zelf The Mamas and Papas. Maar ook in 1964 houdt hij zich vooral met vrolijke muziek bezig: voor zangeres Alder Ray schreef hij 'Cause I Love him, en voor The Ragamuffins The Fun We Had. Voor die 'fun' heeft hij go…

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  20. Started by Vincent,

Ad Roberts, Herman de Graaf en Paul de Wit [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  21. Started by Ben,

Deze opname heb ik ooit 's op VHS tape overgenomen van Jelle Boonstra. Met een nog jonge Jan de Hoop, Johnny Lewis en Ad Roberts "incognito".

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1k weergaven
  22. Started by zhenny,

Wat is er met de stream van de Norderney? Meestal luister ik in het weekend en vanmorgen weer 6 keer we can work it out van de Beatles in één uur. Vorige week was dat ook al zo. Leuke plaat maar een iets te hoge rotatie als je het mij vraagt. Henny

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  23. Started by Vincent,

Eerste uitzending van The Revenge. Gegevens overgenomen van cassette, niet gecontroleerd. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  24. De tender wilde maar niet komen en op een gegeven moment was men het zat aan boord: [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  25. Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.