Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
Ochtend met Hugo de Groot en Peter de Vries. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
14 aug. 07.00 - 16.00 uur: Dag van de Britse Zeezenders uit de 60's op Vintage Music Radio 1485 khz AM vanuit Vlissingen www.vintagemusicradio1485.nl aug.14th 06.00 - 15.00 uur: British Offshore 60's Radioday on Vintage Music Radio 1485 khz AM from Vlissingen www.vintagemusicradio1485nl bericht van Jan Veldkamp
-
- 0 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19760229-1630-1700-Onbekend-VVVR-GeschiedenisVanDeZeezenders-deel9
-
- 0 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 942 weergaven
-
-
Een cassette zonder info. Ik heb Craig Novack voorbij horen komen, maar verder niet echt goed geluisterd. Wil wil hem uitzoeken/dateren? [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
Hallo, Heb op mijn YT account de documentaire Piraten op de radiogolven uitgezonden op Canvas geplaatst. Piraten op de radiogolven is een historische documentaire die werd uitgezonden op 26 mei 2005 bij Canvas. De documentaire is van de hand van Servaas Heirman en Dirk Baert over 75 jaar radio. Op 18 juni 1930 werd de wet tot oprichting van de omroep een feit, maar voor die tijd heeft men in België ook al radio gemaakt. De eerste Vlaamse radio-uitzendingen komen op naam van Georges De Caluwé in de jaren '20, met zijn radiostation die de naam, “Radio Kerksken†had. In de documentaire wordt de spannende beginperiode, de tijd van de Tweede Wereldoorlog to…
-
- 0 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 942 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Vandaag 40 jaar gelden: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 941 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 941 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 941 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
-
-
Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud][verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 941 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 940 weergaven
-
-
Vrienden. Toon Hermans had ooit bij ons een spotje met de tekst. Hoort u niet herhaaldelijk om u heen zeggen, WE HEBBEN TOCH VERONICA, nou ik hoor hiet anders. Wie kan mij daar aan helpen. Thanks Ad Tervoort. Tervos@ziggo.nl
-
- 2 antwoorden
- 940 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 940 weergaven
-
-
Voor een videomontage ben ik op zoek naar materiaal van Judy Murphy en Neil Gates van de tweede helft 1988. Als het mogelijk is ook nog iets van Michael Grant en Nigel Harrtis uit dezelfde periode. Helaas zijn alle links die ik tot nu toe gevonden heb verlopen. Vincent heeft ook in het verleden eens deze geplaatst: Radio 558 jingles & Commercials. is er misschien iemand die deze nog heeft opgeslagen? Bvhd
-
- 2 antwoorden
- 940 weergaven
-