Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.305 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 867 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 608 weergaven
-
-
Het gedrukte exemplaar heb ik inmiddels en nu hoop ik dat de opname van de uitzending ook boven water komt. Heeft iemand deze? Aangezien ik de 17e geboren ben, zoek ik de uitzending van de Veronica Top 40 van 13 maart 1971 :-) Mocht de tipparade opname er (ook) zijn, dan ben ik erg gelukkig. Alvast super bedankt. Edgar
-
- 0 antwoorden
- 670 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 700 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 846 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server 10 years Radio Caroline part 2 [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 4 antwoorden
- 925 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden zelf opgenomen in de Mi Amigo studio in Playa de Aro Mi Amigo 192 Jukebox Stan Haag 17-06-1977 18.00-19.00 uur STUDIOTAPE [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 715 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 546 weergaven
-
-
Ik ben begonnen met het digitaliseren van een partij van ongeveer 250 banden. Het zijn banden die door de persoon zelf dicht bij de Nederlandse kust zijn opgenomen. Als het klopt is het uit de periode 70-85. Ik ben tot nu toe de namen Atlantis, RNI, Veronica en Caroline tegengekomen. Opnemen is niet zo'n probleem. Ja, het zijn geen makkelijke banden, maar ik krijg ze best soepel door de recorder. Het probleem waar ik tegen aanloop is dat ik geen tijd heb om ze uit te zoeken. En dan bedoel ik los knippen en uitzoeken (dateren/presentatie). Ik heb nog drie grote projecten (banden/cassette) lopen. Voor één daarvan heb ik al ondersteuning uit Groningen om ze uit te zo…
-
- 79 antwoorden
- 13,9k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 902 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 960 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Radio Mi Amigo Bert Bennett - School's out woe 01-01-1975 16-17 uur [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo Stuurboord 13-06-77 Herman de Graaf & MJ [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo Koffie scheepsbeschuit MJ 09-08-78 [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo 1978 - August 9 - Koffie scheepsbeschuit - Marc Jacobs (studio quality) [verborgen inhoud] MiAmigo272-Middagpauze-JohanVermeer-juli1979 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 968 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 600 weergaven
-
-
Voor wie ze nog niet heeft, een aantal programma's van Radio Scotland: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborg…
-
- 1 antwoord
- 924 weergaven
-