Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 889 weergaven
-
-
-
-
-
RadioSeagull-19730808-AndyArcher Seagull-19730910-BeatlesSpecial-FirstHalfHour Uit het archief van Douwe Dijkstra
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 888 weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 888 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 888 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 888 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 887 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 887 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 887 weergaven
-
-
De top 40 werd vandaag helemaal gedraaid. Dat was mooi. Bij de internationale hits had ik het idee dat het de hits uit de laatste week van juni waren, terwijl de tiplijst de juiste van week 28 was. Maar nu luister ik naar het uurtje Nederbeat en de liedjes kwamen me meteen heel bekend voor, want die heb ik de afgelopen twee weken ook gehoord. Dat is wel jammer. Ik hoop volgende week andere liedjes te horen, al zijn de liedjes die ik in dit uurtje hoorde natuurlijk wel goed. Heeft het misschien met de vakantie te maken?
-
- 3 antwoorden
- 887 weergaven
-
-
Playback 10 november 1963 ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 10 november 2013, 20-22 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Kees Brinkerink Techniek: Jaap Lensen ​Ach, het is allemaal nog zo onschuldig in 1963. ‘Groepen’ zijn vooral meisjes-combo’s zoals The Secrets (The Boy Next Door) en The Four Pennies/Chiffons (When The Boy’s Happy)(zie foto rechts). Groepen die bij de tijd zijn maken surfmuziek (Be True to Your School, Surfin’ All Over the World) en verder is het beeld ook behoorlijk traditioneel: Johnny Tillotson, Bobby Rydell, Bobby Vee, instrumentale nummers met scheurende saxen (Bust Out) en softe soul. En ni…
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 887 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 5 maart 2016, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Vanavond de volledige UK Top 40 van 49 jaar geleden: 25 februari 1967 (we lopen nog steeds een weekje achter). Op 1 Petula Clark met This Is My Song.Het nummer werd oorspronkelijk geschreven voor een Charlie Chaplin-film door de meester zelf. In de film is enkel de… lees verder > Lees verder