Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 585 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Zoals altijd op zaterdagmiddag stem ik af op Radio 192, omdat ik het altijd plezierig luisteren vind naar de dj's van de Zaterdagmiddaggebeurtenis. Dus kijk ik ook meteen even naar de lijstjes, maar die waren nog van afgelopen week. De ABTT zit zelfs nog in week 38 en de Fab 40 was ook nog niet vernieuwd. Wel de British Top 40. Hoe dan ook, voor de top 40 en tipparade kun je natuurlijk ook de website van de top 40 checken, maar ik vind ook altijd de extra informatie erbij erg leuk om te lezen. Geen stress overigens, ik zie het wel verschijnen. Het viel me alleen op. Fijne uitzending.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 839 weergaven
- 1 follower
-
-
Stichting Norderney feliciteert Wim “Mediapages” van de Water van harte met zijn 60e verjaardag vandaag. … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 603 weergaven
-
-
-
Veronica-19740825-1100-1200-BerryZandtScholten-Telesport
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 782 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 737 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 915 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 755 weergaven
-
-
-
-
-
update leden-donateur speler ​Toegevoegd een mooie Lex Harding show van 24 februari 1970 15-16 uur. En Robbie Dale komt ook nog even “buurten”. Ad vond recent een 4 sporen bandje met daarop een UK top 20 door Joost den Draaijer. De opname is uit oktober 1965 maar een precieze datum ontbreekt helaas. Het moet in ieder geval een zaterdag zijn. Het zijn ook maar de eerste 30 minuten van het programma dat tussen 19 - 20 uur werd uitgezonden. Lees verder ... http://www.norderney192.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/update-leden-donateur-speler
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 13 september 2014, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Deze week niet alleen de Veronica Top 401 en de (fictieve) Tipparade van 11 september 1965, maar ‘s avonds ook de UK Top 40. Op 1 The Rolling Stones met (I Can’t Get No) Satisfaction, de vierde nummer 1-hit van Mick Jagger en co in de UK. Ook in… lees verder > Lees verder
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 920 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 666 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 9 oktober 2015 20.00- 22.00 uur en 14 oktober 2016, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Koen Edeling We zijn op deze 9e dag van oktober in een sentimentele bui, dus daar richten we ons ook muzikaal op. Dan zitten we met Chad & Jeremy natuurlijk goed. Merkwaardig toch, dat dit Peter & Gordon achtige duo na een eerste Engelse hitje vooral in de Verenigde Staten tot volle… lees verder > Lees verder