Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
Dit document is het verslag van het kamerdebat op 15 januari 1974 waarin o.a. het einde van de zeezenders wordt besproken. Wellicht staat dit document ook ergens op de site van de Stichting Norferney, maar ik ben die daar nog niet tegengekomen. Mijn nekharen gaan weer recht overeind staan als ik dit lees........ Het pdf-bestand met het desbetreffende document heb ik toegevoegd. Gr, Melle Ik zie geen toegevoegd bestand, dus dan maar een link: http://www25.zippyshare.com/v/56441086/file.html
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 3 augustus 2014 20.00 - 22.00 uur en woensdag 6 augustus 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Frans de Graaff ​3 augustus 1964 Heeft Phil Spector zijn beste tijd gehad? Het prachtige All Grown Up van The Crystals, compleet met wall of sound, haalt nog maar net de Top 100. Er zijn vandaag genoeg nummers die elk feestje opvrolijken: Saturday Night van The Bobby Fuller Four bijvoorbeeld, heerlijke rocker.… lees verder > Lees verder
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 959 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 935 weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 813 weergaven
-
-
Beste lezer's Ik ben opzoek naar de Laatste Nieuwsuitzendingen van de Laatste dag in de uren: 01:00 t/m 18:00u wie kan me er blij mee maken laat me weten alvast bedankt voor jullie tijd MVG: Tristan Dijkstra Tristandijkstra.nl Facebook Twitter E-mail
-
-
-
-