Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
20 juli 1964. Surf- en Hot Rod-liefhebbers komen ruimschoots aan hun trekken het eerste uur, met Jan & Dean, The Superstocks en natuurlijk The Beach Boys, dit keer met het ultra-korte Drive-In; duurt ruim anderhalve minuut, maar lijkt bovendien na 1.10 al afgelopen te zijn…. The Beatles zijn er natuurlijk ook, met een nummer uit hun speelfilm A Hard Day’s Night, Tell Me Why. Engeland wordt verder nog vertegenwoordigd door Dusty Springfield en Bobby Shafto. Orenspitsers van de week: Gene Pitney met It Hurts To Be In Love, een van zijn meer smartelijke nummers, en als tegendeel het zoet-verleidelijke Hey Girl Don’t Bother Me van The Tams. Het tweede uur staat…
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 41 antwoorden
- 7,4k weergaven
- 2 followers
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 989 weergaven
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
-
De top 40 werd vandaag helemaal gedraaid. Dat was mooi. Bij de internationale hits had ik het idee dat het de hits uit de laatste week van juni waren, terwijl de tiplijst de juiste van week 28 was. Maar nu luister ik naar het uurtje Nederbeat en de liedjes kwamen me meteen heel bekend voor, want die heb ik de afgelopen twee weken ook gehoord. Dat is wel jammer. Ik hoop volgende week andere liedjes te horen, al zijn de liedjes die ik in dit uurtje hoorde natuurlijk wel goed. Heeft het misschien met de vakantie te maken?
-
- 3 antwoorden
- 886 weergaven
-
-
-
-
-
-
-
Beste iedereen, Ik ben op zoek naar een (of meerdere) commercial(s) van Joepie, uitgezonden op Radio Mi Amigo. Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast en hartelijke groet, Bert Alting.
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-