Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.190 discussies in dit forum
-
Rene van Elst, Ad Roberts, Herman de Graaf en Rob Hudson. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 918 weergaven
-
-
Uurtje met Tommy Rivers. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 719 weergaven
-
-
Joyride met Rene Boeve en Luc van Rooij. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 688 weergaven
-
-
Caroline-19740503-2100-2000-RobbEden http://www53.zippyshare.com/v/64957549/file.html
-
- 0 antwoorden
- 777 weergaven
-
-
Beste lezer's Ik ben opzoek naar de Laatste Nieuwsuitzendingen van de Laatste dag in de uren: 01:00 t/m 18:00u wie kan me er blij mee maken laat me weten alvast bedankt voor jullie tijd MVG: Tristan Dijkstra [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Top 40 op 192Radio: ​Presentatie: Rob van Wezel. Uitzending op zaterdag 9 augustus 2014 van 14.00 - 16.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 16.00 uur, zie
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 662 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Eddie [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 844 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19780406-1900-1936-JohanVisser-Flashbackshow-matiggeluid - [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Copyright Stichting Norderney
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Van een engels forum: Just how offshore Radio London managed to lay their hands on a tape of this album several weeks before its release is revealed by Radio London's then Programme Director, Alan Keen, in a recording I've assembled from several available sources. The Sgt Pepper album was aired for the very first time by Radio London between 5 and 6 p.m. on Friday, 12th May 1967 but, to my knowledge, no complete recording of the broadcast exists. An edited recording, now available online, includes a commentary by Alan Keen himself, as well as about 25 minutes of that hour-long programme with the voices of Big-L DJs Keith Skues, John Peel, Ed Stewart and M…
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] En ja, ik weet dat het Allan is maar had even geen tijd om de file te hernoemen en opnieuw te uploaden..
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
42e Caroline verjaardag in 2006 op de satelliet [verborgen inhoud] CarolineSatellite-RogerDay-GoodFriday14thApril2006
-
- 0 antwoorden
- 692 weergaven
-
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 835 weergaven
-
-
De tekst in de titel is het enige wat ik op de videoband heb geschreven 🙁 Ik vermoed dat dit een opname uit April 2001 is, opgenomen van ASTRA 1G. Het is ruim 8 uur non-stop muziek met af en toe een jingle en de melding dat het om een testuitzending gaat. [verborgen inhoud] Zie ook : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 647 weergaven
-
-
Deze cassette komt van ANORAKS UK. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 452 weergaven
-
-
1966-09-19 1200-1248 JanVanVeen-MuziekBijDeLunch [verborgen inhoud] bronStichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V
-
- 0 antwoorden
- 397 weergaven
- 1 follower
-
-
Uit het archief van Paul Baele, vers van de recorder: [verborgen inhoud] Laser558-19850609-1800-1932-ChrisCarson
-
- 0 antwoorden
- 350 weergaven
-
-
Een uurtje Victor Hartman uit augustus 2000. Een datum heb ik niet gehoord, waarschijnlijk is het een zaterdag. Iemand een idee? [verborgen inhoud] tot mp3 verwerkt door Vincent Jan-Fré
-
- 0 antwoorden
- 686 weergaven
-
-
40 jaar geleden: [verborgen inhoud] De lijst: http://www.hitnoteringen.nl/start/radio-mi-amigo/joepie-top-50/
-
- 0 antwoorden
- 786 weergaven
-
-
Er is iets merkwaardigs aan de hand deze week. Ik heb de tipparade bekeken en kwam tot ontdekking dat Willeke Alberti zowel nieuw binnenkwam in de top 40 als wel in de tipparade stond genoteerd alwaar ze van 12 naar 13 zakte. Is er misschien een fout gebeurd dat er wat anders op 13 in de tip had moeten staan?
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-