Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] En dat is het laatste uur van deze lijst:

• 0 antwoorden
    • 678 weergaven
  2. Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

3. Deze opnamen komen van James Hutchison. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 666 weergaven
  4. Started by scotty,

Here are a couple of hours through the night on the last day of RNI in 1970. 0200-0300 Stephen Ladd http://www.mediafire.com/download.php?271y934n9pw3tcc 0300-0355 Mike Ross http://www.mediafire.com/download.php?vuwv2lntmtd22wu Enjoy!

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  5. Deze opname komt uit het archief van Peter van den Berg, beschikbaar gesteld door Frans Klaasen. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 421 weergaven
  6. De herkomst van deze opname is mij niet bekend. Ik heb deze in 1998 van tape gedigitaliseerd. Een FM opname in mooie kwaliteit, voor wie 'm nog niet had. [verborgen inhoud]

7. Started by Tino,

[verborgen inhoud] RNI-19730724-FerryMaat-HerrieMetFerry De opnames komen uit het archief van Douwe Dijkstra

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  8. Started by scotty,

I may have posted these before, but some of you may have missed them. I got them from a friend who recorded in North West England. It was the first day that Andy Archer, Carl Mitchell and Alan West arrived on the Mebo 2. Reception was poor, but still nice to have in the collection. Andy Archer 2100-2200 (39mins) [verborgen inhoud] Alan West 2207-2300 (33mins) [verborgen inhoud] Carl Mitchell 2300-0000 (10mins) [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  9. Started by Robin Westhof,

RNI 244 07-06-70 Roger Day 06.10-06.42 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-CAAIZBXB6CEL.mp3 07-06-70 Roger Day 07.00-07.29 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-43I6IUED3AI3.mp3 (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 760 weergaven
  10. Started by martinja,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

11. Samen met Leo van der Goot was Ferry Maat mijn favoriete Radio Noordzee Internationaal DJ, net nog een uurtje geluisterd.... en het blijft mooi, ook na 52 jaar. Ferry Maat met de maandag aflevering van zijn show. Digitale kopie is afkomstig van "de buren" in 2003 en bij mij staat ie op CD-R "RNI disc-4 track-28". Radio Noordzee Internationaal - 15 Februari 1974 - 14:00-15:00 uur - Ferry Maat [verborgen inhoud] Enjoy R.N.I. Groetjes Henk Kruize

• 0 antwoorden
    • 177 weergaven
  12. Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Ad is en was een groot fan van Don Allen. Dit is de laatste opname van de band, die ik het kenmerk AC 2015-36 heb meegegeven. Opvallend is dat er relatief weinig storing op de opnamen zit (gekraak, veroorzaakt door "elektrisch schakelen in de buurt"). Leuk is dat na de sluiting van de uitzending door Louise, Toad nog even aan bod komt (aangekondigd door Donny Osmond). En de opname sluit af met twee minuten ongemoduleerd signaal. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 444 weergaven
  13. Started by Ben,

Deze opname komt van een R2R tape van James Hutchison. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  14. Started by Ben,

Met deze mooie FM opname besluit ik een lange series postings van opnamen uit het archief van Helmut Slawik. Met grote dank aan Helmut, die op jonge leeftijd vele malen naar de Nederlandse kust afreisde om al deze mooie opnamen, die hij de afgelopen tijd met ons gedeeld heeft, te maken. [verborgen inhoud]

15. Started by Ben,

Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

16. Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

17. Started by martinja,

RNI26121973FerryMaat14001500Top100 [verborgen inhoud] RNI26121973LeovdGoot16001700Top100 [verborgen inhoud] RNI26121973LeovdGoot17001800Top100 [verborgen inhoud] RNI26121973TonyBerk12001300Top100 [verborgen inhoud] RNI26121973TonyBerk13231400Top100 [verborgen inhoud]

18. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Martin RNI-LvdGootGSmidt27aug1974 [verborgen inhoud] RNI-maandag26aug1974TonyBerkFerryMaat [verborgen inhoud]

19. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

20. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

21. Started by Henk-Anna Loog,

Drie leuke uurtjes om vandaag te delen, mijn favoriete RNI periode (Feb-Sept 1970)..... Andy Archer - 26 Juli 1970 1500 tot 1800 uur (Andy viel in voor Mark Wesley) Met dank aan de downloadclub in 2007. 15-16 [verborgen inhoud] 16-17 [verborgen inhoud] 17-18 [verborgen inhoud] Groetjes Henk Kruize

22. Started by Ben,

• 0 antwoorden
    • 438 weergaven
  23. Started by Ben,

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 913 weergaven
  24. Started by Ben,

Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. [verborgen inhoud]

25. Deze opname (met fading) komt uit de banden collectie van James Hutchison. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 756 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.