Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.536 discussies in dit forum
-
-
Een opname van Don Allen op Caroline Norh 14 juli 1966 van 1800-1900 uur. Feitelijk was de style van Don toen al old school maar zoals de Engelsen zeggen "He got away with it". In verband met aging anorak ears een poging gedaan de geluidskwaliteit enigzsins te verbeteren. http://www49.zippyshare.com/v/4bqkHjra/file.html Paul de Haan.
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 6,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 574 weergaven
-
-
-
-
-
-
Beste mensen, Ik heb in mijn archief het volgende: Help er zit een olifant in de tram (Henk van Dorp) [incl. interview Zangeres zonder Naam] en Parels voor de Zwijnen (Kees Veerman). Beiden hebben als uitzendgegevens: 1969-08-16 0100-0200. Welke is juist en waarin moet ik de andere veranderen? Bij voorbaat dank. Mvg, Jan.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Collega Mi Amigo (K)luisteraars, Even een paar vragen aangaande Mi Amigo: - in oktober 1977 hebben Hugo, Frank en Marc een tijdje non-stop gedraaid. Was dat nu vanwege het tekort aan eten of vanwege de sneer die men van Patrick Valain kregen omdat er een drive in show spot niet was gedraaid? Waarom werden de programma's weer hervat? - Hoe werd bepaald wie met de eerste tender daarna naar huis mocht? Marc Jacobs ging eraf en Frank en Hugo bleven nog tot resp eind oktober en begin november (toen Ferry en Herman aan boord kwamen). - Waarom is Hugo Meulenhoff niet meer teruggekomen toen hij Marc weer terug-van-weggeweest hoorde? Frank was ontsla…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-