Geplaatst 14 januari 201213 jr. Een nieuw jaar een nieuw forum. Nog meer keus en hopelijk nog vele mensen, oud en nieuw, die gaan "praten" over de radio. In een café nog wel. Hoewel ik niet drink en al jaren niet meer in een café geweest ben. Maar dit virtuele café kan geen kwaad. Zittend en hangend, sigaartje d'r bij, vanuit de leunstoel schrijven over de radio. Juul
Geplaatst 14 januari 201213 jr. Een nieuw jaar een nieuw forum. Nog meer keus en hopelijk nog vele mensen, oud en nieuw, die gaan "praten" over de radio. In een café nog wel. Hoewel ik niet drink en al jaren niet meer in een café geweest ben. Maar dit virtuele café kan geen kwaad. Zittend en hangend, sigaartje d'r bij, vanuit de leunstoel schrijven over de radio. Juul Mooie woorden Juul. Geniet er van vanuit de leunstoel. Gelukkig kunnen we over het onderwerp nooit uitgepraat raken. De een heeft nostalgische herinneringen aan de zeezenders, de ander aan landpiraten en een volgende aan exotische zenders aan de andere kant van de wereld. Verhalen genoeg om elkaar te kunnen vertellen. Harmen
Geplaatst 14 januari 201213 jr. Mooi geschreven, Juul! Fijn om te lezen dat ook jij hier aanwezig bent! Steek jij nog een sigaatje op, dan pak ik een pilsje! Iedereen het zijne, met hetzelfde doel: Gezelligheid! Op de gezondheid van alle radiofans! Proost!
Geplaatst 14 januari 201213 jr. Mooi Juul dat je hier ook bent. Ik had niet anders verwacht, je mening kennende over één en ander. Groeten vanuit downdown! Douwe
Geplaatst 14 januari 201213 jr. Een nieuw jaar een nieuw forum. Nog meer keus en hopelijk nog vele mensen, oud en nieuw, die gaan "praten" over de radio. In een café nog wel. Hoewel ik niet drink en al jaren niet meer in een café geweest ben. Maar dit virtuele café kan geen kwaad. Zittend en hangend, sigaartje d'r bij, vanuit de leunstoel schrijven over de radio. Juul Ik herken die bootschoenen Juul, ieder jaar te koop bij de ALDI, 26 Euro, koopje. Maar ja, dat roken he? Gelukkig is dit een rook en alcoholvrij cafe. Waar is mijn Rivella? En waar is de wc in dit cafe? Nog even wennen, ben er nog maar net binnen komen lopen. Nu ook maar weer op huis aan, morgen in Bilthoven een treffen van Ierse Wolfshonden inclusief een lange wandeling. Op tijd slapen dus. Paul de Haan.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.