Spring naar bijdragen

Scholieren Top 10 van 14 maart '74


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Leuk om de eerste te zijn met een bijdrage in de rubriek Radio Veronica!

Hier een opname uit de nadagen van zeezender Veronica die naar mijn weten nog nooit eerder is aangeboden. Ik heb hem gekregen van een bekende, die de opname maakte omdat zijn klas er in aan bod kwam.

De Lex Harding Show van 14 maart 1974 met de Scholieren Top 10, tussen 17 en 18 uur.

www.mediafire.com/?793yeyzzl1qd5e4

Veel plezier ermee

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om de eerste te zijn met een bijdrage in de rubriek Radio Veronica!

Hier een opname uit de nadagen van zeezender Veronica die naar mijn weten nog nooit eerder is aangeboden. Ik heb hem gekregen van een bekende, die de opname maakte omdat zijn klas er in aan bod kwam.

De Lex Harding Show van 14 maart 1974 met de Scholieren Top 10, tussen 17 en 18 uur.

www.mediafire.com/?793yeyzzl1qd5e4

Veel plezier ermee

Edwin

Leuk Edwin,

Ik ga eens uitgebreid luisteren wat die Harding er van maakt.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rien,

Komt mogelijk door de popups, mag geen probleem zijn. Ik gebruik mediafire al 5 jaar zonder problemen.

Vincent, ik heb zelf ook nooit problemen gehad met Mediafire, maar dit was niet zomaar een popup maar een malware "aanval".

Nou ja, even in de gaten houden. Mijn systeem is brandschoon en dat wil ik zo houden.

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal een 'kwaal' bij de opnemer zijn geweest. Wie dat kan verbeteren, is wat mij betreft zeer welkom.

Edwin

Komt ie Edwin:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZDC6YRJIJYV6.mp3

(Kwestie van rechts weghalen, links kopiëren en dan weer 'stereo' maken. Het is immers toch mono. Je kunt ook volstaan met een mono-opname, maar voor mp3 maakt dat niks uit wat bestandsgrootte betreft.)

Groet,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.