Geplaatst 22 januari 201213 jr. Da's de kleine mast van de MV Galaxy, als ik het goed zie.. Helaas niet goed gezien....
Geplaatst 22 januari 201213 jr. Nee.. Het is de achterste mast van de Elbe! Heel goed Rob, hoe kwam je daar zo op? Jij mag het stokje overnemen. Succes, Cas.
Geplaatst 22 januari 201213 jr. Ik heb al heel wat gelezen over dat schip. Prachtige sleper en goed dattie behouden wordt voor het nageslacht! Ooit heb ik al eens foto's van de antennes gezien, bij iemand die vroeger op het schip voer. Direct zag ik dat het een scheepsmast was, vandaar mijn mv Galaxy, maar jouw hint liet me direct aan de Elbe denken! De volgende komt eraan. Ik heb al iets in gedachten maar ik moet nog even een mooi zoekplaatje vinden.. Hij zou te doen moeten zijn:
Geplaatst 23 januari 201213 jr. Auteur Oeps ff gemist dat er al een nieuwe foto staat. Eens kijken wat het zou kunnen zijn.
Geplaatst 24 januari 201213 jr. Volgens mij is dit de zendmast en het gebouw in Hulsberg (Limburg) Groet, Jan
Geplaatst 24 januari 201213 jr. Je hebt mazzel: Niet de pineut. Maar je zit er wel een stuk dichterbij!
Geplaatst 25 januari 201213 jr. Nogmaals proberen dan! Is het het zendergebouw en mast in Jaarsveld? Groet, Jan
Geplaatst 25 januari 201213 jr. Auteur Het is een mast bij radio kootwijk, maar niet gebouw a. Op deze foto zie je het gebouw dat in het zoekplaatje staat. Hoog Buurlo - Radio Kootwijk - 46517 -4
Geplaatst 25 januari 201213 jr. Auteur Het heeft even geduurd De volgende vraag: Welke omroep bouwde hier?
Geplaatst 25 januari 201213 jr. Pff... Ben al ff aan het zoeken geweest, maar nog niets kunnen vinden
Geplaatst 25 januari 201213 jr. Auteur Een kleine hint dan maar. Het gebouw waar de omroep in zat staat hier:
Geplaatst 26 januari 201213 jr. Auteur Volgens mij is het een pittige opgave. Nog een kleine hint: Het gaat niet om een lokale omroep...
Geplaatst 27 januari 201213 jr. Ik weet weinig van regionale omroepen, maar als ik de spoorkaart vergelijk zou dit Hengelo zijn. Dus ik gok op RTV Oost ? Rien
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.