Geplaatst 4 februari 201213 jr. Hier in Voorthuizen was het op 1,5 mtr. in open veld - 19gr. Nu is ie alweer aan het stijgen 18,0 gr. ( 09.25 uur) Juul
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Juul, vanmorgen in Marknesse (Noordoostpolder) om 07.00 was het -21C Ruud
Geplaatst 4 februari 201213 jr. -16,6 midden in Rotterdam-zuid. In de stad is het altijd een paar graden warmer dan erbuiten....
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Auteur Juul, vanmorgen in Marknesse (Noordoostpolder) om 07.00 was het -21C Ruud "woon jij daar dan?" ( ik vroeg bij jullie) Juul
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Hier in 's-Gravendeel gaf de thermometer om 9 uur -13 C aan. Dat is gemeten aan de noordelijke kant van het huis, tegen de muur. Rien
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Gisteravond om een uur of tien was het in Amsterdam min 11. Nu zit ik weer thuis in Weesp te bakken achter het raam. Dat krijg je met een kamer op het zuiden. Paul
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Het was in Den Haag gisteravond -16. Dat is koud voor een stad aan zee. Nu -10 , maar volgens mij is het rond de -5 . Het was buiten net best te doen. Groetjes Kurt
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Auteur Ja in de zon is het wel lekker. Maar mooi dat m'n auto niet startte bij min 19 vanochtend. Dus de accu maar goed inpakken vanavond met kranten en handdoeken. Want slecht is de accu niet, 3 jaar oud. Maar net deed ie het weer prima. Juul
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Die grote Audi van mij startte gelukkig wel, Juul. Maar het scheelt dat de accu pas een nacht aan de lader heeft gestaan. Onderweg naar een vriend in Strijen schoot ik nog een aantal winterse plaatjes. Strenge vorst, mist, sneeuw en een stralende zon. Dat kan niet missen. Rien P.S. Hier in de polder was het ondanks de vierwielaandrijving zeer moeilijk rijden.
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Foto's zien er prachtig uit, Momenteel hier in Jacksonville 18C loopt op tot 26C vanmiddag......ik ken hier mensen die nog nooit sneeuw hebben gezien,,,, Groetjes Frans
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Ik woon aan het rand van een park.. Vanmorgen hebben een aantal kinderen op sloot in de sneeuw met grote letters FEYENOORD geschreven. Helaas was te laat met het maken van een foto. Inmiddels is alle sneeuw verwijderd t.b.v. een schaatsbaan. Tsja, dat krijg je als je in de deelgemeente Feijenoord woont.
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Intussen vliegt de temperatuur hier omlaag, een uur geleden was het al -10. Ik moest net een van de kinderen naar Dordrecht brengen en het ging bij de eerste rotonde op de N217 al mis. Spiegelglad ! De vierwielaandrijving ving het perfect op maar wat een gezwabber. Iedereen reed stapvoets, dus gelijk rechtsomkeert gemaakt. Mij te link. Rien
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Momenteel hier in Jacksonville 18C loopt op tot 26C vanmiddag......ik ken hier mensen die nog nooit sneeuw hebben gezien' date=',,, Groetjes Frans[/quote'] Zou je dit soort vunzige praatjes voortaan achterwege willen laten? 26 graden... o man, heerlijk. Ik stond vanmorgen even voor 8 uur foto's te maken toen het min 21 was. http://yfrog.com/mgwzbolj Echt heftig koud, maar wat een waanzinnig mooie omstandigheden voor prachtige foto's.
Geplaatst 4 februari 201213 jr. Auteur Die grote Audi van mij startte gelukkig wel, Juul. Maar het scheelt dat de accu pas een nacht aan de lader heeft gestaan. Onderweg naar een vriend in Strijen schoot ik nog een aantal winterse plaatjes. Strenge vorst, mist, sneeuw en een stralende zon. Dat kan niet missen. Rien P.S. Hier in de polder was het ondanks de vierwielaandrijving zeer moeilijk rijden. Mooie foto's Rien!! Prachtig. Vanmiddag startte de auto weer OK na uren in de kou maar wel in de zon en na een flink stuk rijden en nu maar weer stevig ingepakt en dan morgen weer kijken. Anders weer de buurman hé? Bij min 8 doet ie het prima. Enfin, we zullen zien. Juul
Geplaatst 7 februari 201213 jr. RE: Hoe koud was het bij jullie? (04-02-2012 09:29)Ruud schreef: Juul, vanmorgen in Marknesse (Noordoostpolder) om 07.00 was het -21C Ruud "woon jij daar dan?" ( ik vroeg bij jullie) Juul Ja, dat was de temperatuur toen ik in de auto stapte.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.