Spring naar bijdragen

'Vervuiling' door jinglemixen'?


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Als starter van dit 'draadje' vond ook ik dat ik moest reageren, maar heb dat uiteindelijk toch maar naar Simon persoonlijk gedaan. Maar net als aan het begin van dit draadje: zakelijk en opbouwend van toon.

Een passage uit Simons epistel ('Er is maar een zeer beperkt aantal mensen dat regelmatig materiaal aanbiedt en een overgrote meerderheid die stilzwijgend consumeert'), klopt als een bus, maar acht ik met nadruk niet op mezelf van toepassing.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het internet radiocafé is het mogelijk om te discussiëren over radio in al zijn facetten, dus ook over jingles. Wat ons betreft maken we daarin geen onderscheid tussen losse jingles en jinglemixen. Beide moeten gewoon mogelijk zijn. De aanbieder biedt iets aan en de lezer kan zelf bepalen of dit iets van zijn of haar gading is.

Een vriendelijk verzoek aan diegene die een jinglemix plaatst dit in het onderwerp wil aangeven. Dit is mogelijk om uit de selectielijst voor het onderwerp "Jinglemix" te selecteren. Dat maakt het dan voor een ieder direct duidelijk. Hoe het plaatsen van een voorvoegsel precies werkt staat hier beschreven: http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-157.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil daar graag nog bij aangeven dat het aanbieden van losse jingles (zowel op dit forum als op Offshoreradio.org) meestal volgt op een concreet verzoek van iemand ('Wie heeft die en die jingle'?). Dat is wat anders dan het ongevraagd aanbieden van losse jingles.

En nu hou ik er echt over op en ga naar Simons mix luisteren.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.