Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het kan raar lopen.....

Featured Replies

Geplaatst

Het kan raar lopen..... schreef ik in de kop al.

Ik kwam m'n tas tegen die ik altijd naar m'n werk bij mij had. Eindelijk na al die jaren besloot ik 'em maar eens uit te mesten en te kijken wat er zoal in zat. Sinds de dag dat ik met pensioen mocht heb ik hem niet meer gebruikt. Behalve wat verslagen van OR vergaderingen, zoetjes, enkele TROS ballpoints, een TROS baseball pet, stapel e-mails van TROS collega's die mij het beste wensten toen ik met pensioen ging, en nog wat spul kwam ik een CD tegen waarop ik had geschreven ;"oude TROS jingles" dd. 13 juli 1998. Tijd: 8'37'. Waarom ik het destijds gemaakt heb?.......geen idee!

Grappig, er staat mij zoiets bij dat ik die jingles al eens eerder gedumpt had maar zeker weten doe ik het niet. ( van een DAT denk ik).

Voordat ik de CD als onderzetter ga gebruiken toch maar even hier neergezet.

Ik weet niet meer of de voornoemde datum de "maak datum" van de CD is of anderzins.

Mogen jullie lekker uitzoeken.

En......."over de inhoud kun je met mij niet corresponderen", ik weet er niks meer van. (andere prioriteiten hé?)

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8Z7M3NZBDMQU.mp3

Veel luister plezier,

Juul

Geplaatst

Dag Juul,

Je vermoeden is juist.

Je had deze jingles al 2 keer geplaatst bij de buuren.

Maar toch wel leuk voor de gene die ze nog niet hadden.

Dirk

Geplaatst
  • Auteur

Mooi Dirk,

Liet m'n geheugen mij toch in de steek min of meer.

Nu kan het niet meer......op de CD staat een kop thee. (hi)

Juul

• 3 months later...
Geplaatst

Het kan raar lopen..... schreef ik in de kop al.

Ik kwam m'n tas tegen die ik altijd naar m'n werk bij mij had. Eindelijk na al die jaren besloot ik 'em maar eens uit te mesten en te kijken wat er zoal in zat. Sinds de dag dat ik met pensioen mocht heb ik hem niet meer gebruikt. Behalve wat verslagen van OR vergaderingen, zoetjes, enkele TROS ballpoints, een TROS baseball pet, stapel e-mails van TROS collega's die mij het beste wensten toen ik met pensioen ging, en nog wat spul kwam ik een CD tegen waarop ik had geschreven ;"oude TROS jingles" dd. 13 juli 1998. Tijd: 8'37'. Waarom ik het destijds gemaakt heb?.......geen idee!

Grappig, er staat mij zoiets bij dat ik die jingles al eens eerder gedumpt had maar zeker weten doe ik het niet. ( van een DAT denk ik).

Voordat ik de CD als onderzetter ga gebruiken toch maar even hier neergezet.

Ik weet niet meer of de voornoemde datum de "maak datum" van de CD is of anderzins.

Mogen jullie lekker uitzoeken.

En......."over de inhoud kun je met mij niet corresponderen", ik weet er niks meer van. (andere prioriteiten hé?)

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8Z7M3NZBDMQU.mp3

Veel luister plezier,

Juul

Tja soms kom je dingen tegen waarvan je het bestaan niet weet maar wel in je bezit hebt lol

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.