Spring naar bijdragen

wie begrijpt dit....


Harmen

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat ik taalkundig redelijk onderlegd ben, maar van dit bericht op nu.nl kan ik geen chocola maken. Ik mag hopen dat dit niet het schoolvoorbeeld is van wat de school voor journalistiek aflevert.

http://mobiel.nu.nl/tech/2966391/nederlands-screenshot-offline-gehaald-via-amerikaans-recht.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat ik taalkundig redelijk onderlegd ben, maar van dit bericht op nu.nl kan ik geen chocola maken. Ik mag hopen dat dit niet het schoolvoorbeeld is van wat de school voor journalistiek aflevert.

http://mobiel.nu.nl/tech/2966391/nederlands-screenshot-offline-gehaald-via-amerikaans-recht.html

Heb je tegenwoordig wel eens naar de TV gekeken en vooral geluisterd?..............

Ja, Santbergen zoals wij in Hilversum zeggen bestaat niet meer..... (Santbergen opleidings instituut media)

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je tegenwoordig wel eens naar de TV gekeken en vooral geluisterd?..............

Ja, Santbergen zoals wij in Hilversum zeggen bestaat niet meer..... (Santbergen opleidings instituut media)

Juul

Nee ik kijk geen tv. Al zie ik af en toe wel eens wat en dat bevestigt mij weer waarom ik besloten heb geen tv meer te kijken. Het journaal lijkt vol te zitten met interviewtjes met leken, waarvan het mij totaal niet interesseert wat die er van vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ervan overtuigd dat er nog goede tvvgemaakt kan worden en ongetwijfeld nog wordt gemaakt. Echter bij het aanzetten van de tv om tatort op te zetten (het enige dat ik nog kijk), kwam ik langs het journaal en zakte me de broek weer af van de infantiliteit bij een reportage waarbij de verslaggever werd gefilmd bij het nemen van een hap in een restaurant en dan uitriep dat het lekker was. Snel doorgedrukt naar de ard, waar tatort op punt van beginnen stond. (En das nog best wat werk op een tv zonder afstandsbediening ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon zappen is vaak tijdverspilling. Maar als je een bewuste keus maakt, kun je als nieuwsgierig mens toch nog wel wat leuke programma's tegenkomen. Zo zag ik onlangs een aardig 'hoorcollege' van Robert Dijkgraaf over de structuur van de microkosmos. (Hij had al eerder zoiets gedaan over het heelal, en de big bang theory.) Verder worden er nog steeds goede documentaires gemaakt, al wordt dat nu bedreigd door de bezuinigingen op (lees: opheffing van) het Mediafonds. Ook een programma als Keuringsdienst van Waarde (over de vraag waar ons eten vandaan komt) vind ik vaak wel vermakelijk.

Daarnaast heeft de digitale tv voor een verbreding van het aanbod gezorgd. BBC4 en Cultura hebben vaak goede muziekdocumentaires en concerten, en op Comedy Central Extra kijk ik graag naar The Daily Show met Jon Stewart, een vermakelijke, intelligente kijk op de vaak nogal domme Amerikaanse politiek.

Maar goed... dit is een forum voor radioliefhebbers. Geen wonder dus dat de tv hier minder gewaardeerd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.