Geplaatst 16 december 201212 jr. Een tijdje geleden stond er op het forum een bericht over Jimmy Saville. Ik kan het nergens terug vinden... Maar ik ben wat boeken aan het opruimen en ik kwam in het boek "As tears go by" ( The 60's revolution at Britsh Decca) een foto van de man tegen. vlnr. Donovan, Twinkle en Jimmy zelf. Na alles dat we nu weten vraag ik mij af "waar zou z'n rechterhand toch zijn?" foto bron: "As tears go by" ( The 60's revolution at Britsh Decca )
Geplaatst 16 december 201212 jr. Aaan zijn ogen en haar blik kun je dat wel raden........en de volgende keer de zoek functie gebruiken van dit forum.
Geplaatst 16 december 201212 jr. Auteur Aaan zijn ogen en haar blik kun je dat wel raden........en de volgende keer de zoek functie gebruiken van dit forum. Heb ik gedaan, maar met Saville kon ik niks vinden....... Juul
Geplaatst 16 december 201212 jr. boeken niet te snel wegdoen is mijn advies. Zit die heup niet te hoog?
Geplaatst 16 december 201212 jr. En op de foto zie je niet wat zijn vingers doen mmmmhhhhoooaaaahhh.....en inderdaad die heup zit bij haar dan wel op een raar plekje............
Geplaatst 16 december 201212 jr. Een tijdje geleden stond er op het forum een bericht over Jimmy Saville. Ik kan het nergens terug vinden... Beetje verstopt (onderaan) in deze thread: http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-2735.html Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.